Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

kopleksy na temat... studiów

Polecane posty

Gość gość

Witam, od października zaczęłam studia i tutaj no właśnie pojawia się problem. Otóż studiuję turystykę, oprócz tego mam zamiar podszkolić angielski, zdać różnego rodzaju kursy przygotowawcze do tej branży i nauczyć się jeszcze jednego języka. Z tym, że bardzo boję się opinii społeczeństwa. Wiem, że jest to może trywialne ale taki już mam charakter, bardzo przejmuję się zdaniem innych i w maleńkim stopniu zostać erudytą (jeśli można tak powiedzieć). Od dawna już wiem, że ''to jest to''. Pasjonują mnie podróże, chciałabym innych do tego namawiać, polecać miejsca, w których byłam. Z drugiej strony trochę się boję. W naszym społeczeństwie jeśli ktoś nie jest lekarzem albo prawnikiem to jest gorzej traktowany, dlatego z jednej strony się cieszę a z drugiej... nie chcę być postrzegana jako słabiej wykształcona albo nawet głupia. Co o tym myślicie?

Gość gość
mógłby się ktoś wypowiedzieć? :)

Gość gość
olej ludzi i tak społeczeństwo nie będzie patrzeć na twoje wykształcenie tylko na to ile zarobisz

Gość gość
nie przejmuj się opinią innych. ;)

Gość gość
dzięki :) tego ile zarobię jeszcze nie wiem rzecz jasna ale będę robić wszystko, żeby cokolwiek mi w głowie pozostało no i że będę mogła siebie utrzymać.

Gość gość
erudytą? w jakim sensie? a na prawo albo medycynę byś się nie dostała, więc po co te pokrętne tłumaczenia?

Gość gość
czemu bym się nie dostała? nie chciałam tego od początku więc nawet nie próbowałam- na medycynę zresztą się nie nadaję, nie udzieliłabym nawet nikomu pierwszej pomocy, na sam widok krwi już kilka razy zemdlałam. Nie chodzi tutaj o tłumaczenie, podałam po prostu przykład bo uważam, że w naszym społeczeństwie tak to funkcjonuje.

Gość gość