Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość patalam

Jakie zarobki: Asystent ds. wsparcia klienta (branża IT, 2 języki obce wymagane)

Polecane posty

Gość patalam

Jakie widełki mogą być na ww stanowisku (Śląsk). Nie wymagają technicznego wykształcenia tylko licencjat (z czegokolwiek najwyraźniej). (coś w stylu Capgemini, ale nie podają nazwy firmy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
1200 zł netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patalam
trolom dziękujemy. Napisali 'atrakcyjne wynagrodzenie+szkolenia+prywatna opieka+karta multisport) tylko jaka ta podstawa może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Napisałam tylko to co znalazłam w internecie na temat tej firmy zarobi zaczynają się od 1200 netto a średni zarabia się tam 1600 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Ja pracuję w Intelligent Technologies, jest to firma z branży IT i zarabiam znacznie więcej, sprawdź nasze ogłoszenia o pracę, może znajdziesz coś dla siebie 🙂 cenią ludzi z potencjałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Vuu

W branży IT można zarobić dobre pieniądze, wszystko zalezy od firmy, w jakiej pracujesz. Praca w IT nie należy do najprostszych i wymagana jest wiedza w tej dziedzinie. Pracując w Intelligent technologies nie mogłem narzekać na nieodpowiednie wynagrodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×