Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Problem z wf studia zaoczne

Polecane posty

Gość gość

Hej, mam taki problem. Jestem studentką 1 roku na studiach niestacjonarnych, sytuacja gospodarczo-ekonomiczna zmusiła mnie aby jednak podjąć studia, których wcześniej nie planowałam. Problemem jest wf.Zwolnienie już mam, ale naprawdę nie chce mi się chodzić na te nikomu niepotrzebne zajęcia, zjazdy mamy co tydzień, a nie co dwa. Naprawdę darowałabym sobie ten wf, zastanawiam się czy nie pozwlekać jeszcze z zaniesieniem tego zwolnienia, ponieważ boję się tego, że ona każe chodzić na zajęcia. Wypowiedzcie się proszę, czy cos mi może grozić na studiach zaocznych, mając zwolnienie gdy nie będę przychodziła na zajęcia? Dodam że inni wykładowcy nie są tak surowi, niektórzy nie robią listy, od razu mowię że nie zamierzam opuszczać innych zajęć

Gość gość
Jeszcze nie byłam na tych zajęciach, ale inni straszą że można mieć problemy i w sumie nie wiem, dać czy nie dać i zaczekać do grudnia lub stycznia z dostarczeniem zwolnienia? Zajęcia mamy od 8-19 co tydzień i tak będzie przez caly 1 rok, myślałam że na wf zrobię sobie wolne, że pójdę do domu albo gdzieś, załamać się można

Gość gość
Pomóżcie, nie wierzę że nikt się nie orientuje.

Gość gość
Up

Gość gość
przecież na zaocznych nie ma wf więc jaki masz problem?

Gość gość
Gdyby nie było wf nie miałabym problemu. Ale właśnie są. To żenujące nawet wykładowcy nie dowierzają "to wy macie wf?" Może ktoś wie, czy mogę sobie tym zaszkodzić jak oleję jej zajęcia. Zwolnienie oczywiście mam. Tylko co dalej jak ona każe przychodzić? Nie mam zamiaru. Ale nie wiem czy ujdzie to na sucho.

Gość gość
Szczerze to decyzje podjęłam tylko boję się czy na koniec sem mnie nie udupi. Mamy tyle godzin i to co tydzień że muszę odsapnąć, a to okienko na wf idealnie by się nadawało.

Gość gość