Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość BardzoZaniepokojona

Komornik w Anglii

Polecane posty

Gość BardzoZaniepokojona

Zastanawia mnie jak działa komornik w Anglii. Fakt, że można się z nim dogadać nie jest mi obcy, jednak mam inny problem. Zadłużona jest moja rodzina, z którą mieszkam. Pomagam im w sprawach z prawnikiem (jako tłumacz) i przyznam, że nie wygląda to najlepiej. To jest dosłownie kwestia czasu, aż wpadnie do domu rządowy komornik i zacznie wynosić rzezy (zadłużenie jest większe niż £1000). Mój pokój nie jest jakoś specjalnie 'oddzielony', nie posiadam zamka w drzwiach i nigdzie nie jest napisane, że rzeczy w środku należą do mnie. Największym problemem jak dla mnie stanowi ewentualny brak komputera, gdyż studiuję grafikę, więc jest on mi niezbędny do pozaliczania wszystkich przedmiotów. Rozmawiałam z prawnikiem i powiedział on, że najlepiej by było wstawić zamek do drzwi, aby uniemożliwić komornikowi wejście do moich czterech kątów, oraz przyczepić tabliczkę na drzwiach, że pokój należy do mnie, jednak rodzina raczej na to się nie zgodzi (to ich mieszkanie). Martwi mnie, że zaczną wynosić rzeczy kiedy będę na uniwersytecie. Nawet jakby zadzwoniono do mnie, że wynoszą coś z mojego pokoju nie mogłabym zbytnio zareagować, gdyż droga od uniwersytetu do domu zajmuje mi prawie godzinę, a rodzina nie będzie w stanie wytłumaczyć im, że rzeczy nie należą do nich. Czy wiecie jakbym mogła uchronić moje narzędzie pracy (komputer) przed zabraniem przez instytucję rządową? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Gość gość
Nie mozesz tego uniknac, bo komornika to nie obchodzi - mieszkanie jest ich. Zmien miejsce zamieszkania, to, ze mieszkasz pod zadluzonym adresem moze w przyszlosci wplynac na twoje mozliwosci kredytowe. Ale tak na marginesie, nie wydaje mi sie, zeby o taka drobna sume upomnial sie komornik.