Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zna się ktoś a eWuś'u?

Polecane posty

Gość gość

Mam mały problem. Jestem ubezpieczona, jako studentka jestem na ubezpieczeniu taty. Ciągle jednak mam problem z tym systemem. Co idę do lekarza to muszę przedstawiać potwierdzenie ubezpieczenia oraz podpisać oświadczenie. Byłam też w zusie zapytać o to, ale otrzymałam informacje "jest Pani ubezpieczona to o co Pani chodzi?", a o to że ostatnio miałam problem, żeby mnie przyjęli do szpitala na oddział(pojechałam ze skierowaniem). Co mogę zrobić w tej sytuacji, skoro cały czas ewuś pokazuje brak ubezpieczenia?

Gość gość
Udaj sie do oddzialu nfz wlasciwego wzgledem miejsca zameldowania w celu rozwiazania swojego problemu z doopy. Nie dziekuj

Gość gość
na ewusiu nie zna sie nikt ale jablka jedz na zlosc putinowi

Gość gość
To nie jest problem z d**y. Ciekawe co byś mówił jakby Tobie odmówiono leczenia.

Gość gość
Zrobilabym to o czym napisakam. Zwrocilabym sie do instytucji odpowiedziaknej za dany rodzaj ubezpieczenia a nie zawracala doope osobom z zusow albo kafeteryjow

Gość gość
Na podsumowanie polecam autorce doglebna analize rozwiniecia skrotu `zus`

Gość gość
Sama weszłaś na ten wątek, to była Twoja decyzja ;)

Gość gość
moja siostra ma często problemy z ewusiem jak z dziećmi do lekarza idzie,szwagier pracuje,dzieci ubezpieczone są na szwagra,ale ewuś odrzuca,wtedy musi do skarbówki jechać wziąść zaświadczenie,że ojciec dzieci pracuje i ubezpiecza dzieci na siebie,chore przwda?ale to polska właśnie...

Gość gość
Składki płacone są do ZUSu i odpowiedni oddział ZUSu zgłasza do systemu eWuś. Z informacji, którą uzyskałam na infolinii tylko mój oddział ZUSu może tą sprawę rozwiązać i polecono mi się do niego udać. Co ma NFZ do tego czy ZUS mnie zgłosił czy nie?

Gość gość