Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Co po studiach

Polecane posty

Gość gość

Mam 25 lat, pracy brak. Były jakieś dorywcze prace, zazwyczaj na czarno, ale miałam rentę rodzinną więc na pokój starczyło. Pytanie co teraz. Nie przepracowałam tyle, aby mieć zasiłek. Nie jestem zapraszana na rozmowy bo nie mam doświadczenia (a szukałam pracy!! po prostu wszędzie chcą z doświadczeniem) Co teraz? Za tydzień trzeba opłacić pokój a tu zero na koncie i długi za żywność chociażby rosną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dostawałam rentę rodzinną bo nie mam nikogo :) A po znajomych nie będę chodzić cholera wie ile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale nie masz nawet kuzynki czy jakiejś cioci? Ja Ciebie rozumiem bo nawet mając rodzine czasami ciężko, żeby ktoś Ciebie "przyjął" pod dach. Myśle, że na pewno masz kogoś, kto by Ciebie nie zostawił na pastwe losu, nawet jeżeli ma to być zwykła koleżanka. Umów się, czy nie możesz zamieszkać dopóki znajdziesz prace*-szukaj nawet na kasie zarobisz sobie coś, żeby opłacić pokój i wyżyć. Na kasie często nie wymagaja doswiadczenia w hipermarketach a jeszcze Ci zrobią darmowe szkolenie tylko musisz pokazac że praca za 1000 zł Ci nie przeszkadza wrecz przeciwnie że Ci na niej zalezy jest mnostwo takich osob jak Ty po studiach co nie wiedza co maja ze soba zrobic bo nigdy nie pracowali, a jaki kierunek skonczylas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość