Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Przeplacilam ? Mikrodermabrazja

Polecane posty

Gość gość

Witam, Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o dziedzine kosmetologii. Poszlam dzis 1wszy raz w zyciu do kosmetyczki :D Wiec .... Pani zaproponowala mikroder + jakas maseczke tlenowa. Problem w tym ze sama mikro kosztowala ok 100 zl. a maseczka tlenowa, ktora nalozyla na 10 min. kosztowala niecale 200 zl ! Zgodzilam sie bo myslalam ze to jakas SUPER maska ale cos mi sie wydaje ze chyba zostalam oszukana. Jest ktos kto sie zna troche ? szukalam takiej maski tlenowej w innych salonch aby porownac ceny ale nie znalazlam. Przeplacilam ?

Gość gość
Sa tu jakies specjalistki ?

Gość gość
żadnej. wszystkie kupują maseczki za 2 zł w rossmannie bo to jedyne spa na jakie ich stać

Gość gość
jak dla mnie za drogo. placilam za oczyszczanie manualne twarzy+maska+mikrodermbrazja jakies 150 zl w legnicy. bylo ok

Gość gość
Mikrodermabrazja dosc tania, u mnie w malym miescie kosztuje okolo 300zł za zabieg ...co do maseczki to nie słyszalam o takiej więc się nie wypowiem,ale to trochę podejrzane, za MASECZKĘ wiecej niz za mikro...hm

Gość gość
nałożyła ci zwykły krem z biedronki za 7 zł tylko powiedziała ze to maska tlenowa itp. ja nie chodze do żadnych gabinetów, bo ściemniają i leją wodę jak nikt inny chyba i nie spr tego, chyba ze poprosisz o opakowania, ale zapewne raz cos kupiły a potem tylko uzupełniają naczynia kosmetykami na mikrodembrazję też bym się nie zdecydowała, bo można się zarazić hiv

Gość gość