Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jest mi przykro gdy smieja sie z imienia mojego dziecka

Polecane posty

Gość gość

Nie jestem z zadnej patologicznej rodziny a moja corka ma na imie Wanessa . Nie raz spotykam sie z krytyka, ze to takie hamerykanskie latino imie, ze lepiej Wanda. Ciagle na tym forum smiejecie sie z innych imion mowice ze sa patologiczne. Z zawodu jestem stomatologiem i mialam wybrac z tego faktu Marie albo Zuzie. ? Mam nadzieje, ze spotkacie kiedys kobiete Nikol, Wanesse i zrobi dla was cos dobrego i zmienicie zdanie. Pozdrawiam mama wanessy i nadii

Gość gość
Jej też będzie przykro, gdy będą się śmiać z jej imienia. Szkoda, że o tym nie myślałaś przed Chrztem.

Gość gość
Wanessa dobrze ssa :p jak można narazić na coś takiego swoje dziecko :o wariatka :o

Gość gość
Z niej tez sie smieja?

Gość gość
Moim zdaniem bywaja gorsze imiona

Gość gość
Coz przy wyborze imienia powinnaś nie tylko brać pod uwage swoje widzimisie, ale również swoje dziecko. Twoja corke czeka okropna przyszlosc w szkole, kiedy dzieci beda sie z niej smiac. A dzieci bywaja bezwgledne :O

Gość gość
pewnie mieszkasz na jakimś zadupi i stąd te śmiechy wiochmenów Sama mam niespotykane imię, jestem już mocno dorosłą osobą i NIGDY nikt z tego powodu się nie naśmiewał. Co najwyżej zainteresowanie wzbudzało i były pytania skąd takie imię rodzice wybrali dla mnie

Gość gość
Moim skromnym zdaniem patologiczne imiona to: Katarzyna, Paulina, Anna, Joanna, Monika, Kamila, Karolina, Marta :)

Gość gość
Jestem z gdanska nie z zadupia

Gość gość
Moja córa jest Nadia i kiedys rozmawialam na placu zabaw z mamą Ignasia jak zawolalam : Nadia chodz do mamy! To ta kobieta popatrzala na mnie z obrzydzeniem i poszla

Gość gość
Wanessa jak jakas cyganka. Naprawdę tylko z tym mi sie kojarzy

Gość gość