Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Moja matka i ojciec nie potrafią się wyluzować!!! Znów się pokłócliiśmy.

Polecane posty

Gość gość

Mam 20 at, studiuję w Amterdamie (za ich namową). Super mi idzie na uczeni, pracuję dorywczo, bardzo fajnie mi się układa. Ostatnio poznałam faceta i postanowiliśmy wziąć śub. Zadzwoniłam do rodziców na skajpie żeby ich poinforomować i zaprosić na śub (skromny, tylko najlbiższa rodzina i przyjaciele) a moja matka zrobiła jakąś scenę - zaczęła krzyczeć ty chyba żartujesz, mój ojciec zapytał się czy ja się dobrze czuję i ogólnie są na nie. Ja wiem, że to dość zaskakujące ale z drugiej strony życie jest jedno a ja jestem zdecydowana. Czemu oni nie potrafią tego zaakceptować!!!

Gość gość
bo to pewnie ciapaty sprzedawca kebabu grubo po 40-tce

Gość gość
Kup im działkę marychy i ziarenka do zasadzenia i się wyluzują na pewno :classic_cool:

Gość gość
Haha, akurat brazylijczyk (przyjechał na studia do holandii ale nie na bachelor jak ja tylko na master). Przecież to moje życie i moja decyzja a moi rodzice niespodziewanie odstawiają TAKIE sceny.

Gość gość
Wcale sie im nie dziwie. Informujesz o ślubie z obcym dla nich facetem? dałas im szanse chociaż go poznać?

Gość gość
Widzieli go tylko raz na popołudniowym obiedzie. Owszem, nie znają go dobrze ale ja go znam i powinni mi zaufać. W końcu jestem dorosła i to ja będę odpowiadała za moje decyzje. Naprawdę dobiła i zezłościłla mnie ta scena którą odstawili....

Gość gość
Kto tu nie potrafi wyluzować ? 20 lat i takie cisnienie na ślub po kilku miesiacach znajomości ? Luzuj majty dziewczyno :)

Gość gość
To jest nasza wspólna decyzja, mam ochotę z nim wziąć ślub a on ze mną więc czemu nie!:)

Gość gość