Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Hurtownia Bajka Wrocław

Polecane posty

Gość gość

czy kupie tam jakies fajne łóżeczko dla dziecka??? zalezy mi, zeby pojechac i zobaczyc na miejscu bo w większości sklepów chcą aby zamawiać przez internet :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W tym sklepie postanowiliśmy zrobić wyprawkę dla dziecka wydaliśmy okoł 6 tys zł. Wózek jaki kupiliśmy nie jakiś tani badziew ale średniej klasy za 2 tys zł i kilka innych towarów nie przetrwało nawet roku, więc postanowiliśmy zareklamować te towary. I teraz zaczynają sie schody po pierwsze pracownicy nie znają podstaw dotyczących reklamacji w handlu, nie bede sie rozwodził co do sposobu spławienia klienta z reklamacją bez jej rozpatrzenia przez klauzule niezgodności w samym formularzu reklamacji. Niestety dla sklepu jako świadomy klient nie dałem sie spławić. I wymienili wszystkie towary na nowy a wózek naprawili, mimo to przez 14 dni byłem bez wózka z małym dzieckiem. Sprzedawca oczywiście nie zaproponował wózka zastępczego ale nie ma takiego wymogu wiec trudno. Niestety po kolejnym tygodniu wózek znowu sie popsuł i w tym wypadku zażądałem zwrotu pieniędzy jako druga reklamacja i fakt że kolejne 14 dni będę bez wózka, jak każdy rodzic wie jakie to trudne przy maluchu gdy pogoda dopisuje. Oczywiście sklep nie poinformował mnie w terminie 14 dni o sposobie rozpatrzenia reklamacji wiec uznałem że moje roszczenia są zasadne, 16 dnia od złożenia reklamacji otrzymałem pismo o fakcie naprawy towaru. W ciągu dwóch dni kupiłem już nowy wózek z którym nie mam problemów. Po otrzymaniu pisma osobiście podjechałem do Bajki by wyjaśnić sprawę, niestety spotkałem sie z kierowniczką lub właścicielką która była bardzo nieprzyjemna i nie również jak i pracownicy nie zna podstawowych zasad reklamacji a do tego nie pozwala sobie ich wyjaśnić. Oczywiście wózka nie odebrałem poprosiłem by wypisała zę sie nie zgadza z moimi uwagami dotyczącymi nie przestrzegania ustawowego terminu, strasznie sie oburzyła i nie chciała nic napisać tylko rzuciła hasłem że mogę z tym iść gdzie chcę.... federacji konsumenta. W pełni profesjonalne podejście do reklamacji i klienta powinno zakończyć sie skierowaniem klienta do właściwego dla miejsca zamieszkania rzecznika praw konsumenta. Ale niestety ten sklep łatwo inkasuje kasę a o wyegzekwowanie od niej kultury w stosunku do klienta już nie mówiąc o prawach konsumenta nie mówiąc. Zdecydowanie odradzam we Wrocławiu jest wiele więcej hurtowni z akcesoriami dla dzieci gdzie przynajmniej z szacunkiem traktują klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×