Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jestem ciekawa co o mnie myślą inni ludzie. Podpowiedzcie.

Polecane posty

Gość gość

Mam 20 lat, studiuję na drugim roku. Od dzieciństwa byłam niezwykle uporządkowana, wszystko robiłam na czas i zapisywałam sobie dokładnie zadania w notatniku. Lubię prawie wszystkich ludzi, jestem pomocna ale też asertywna. Sęk w tym, że uwielbiam kolor różowy. Mimo tego, że jestem dorosła na uczelnię chodzę ubrana w pastelowe odcienie różu, mam różowy segregator, wszystkie zeszyty w tęczowych kolorach, piszę długopisem z limitowanej serii z Barbie, mój mac jest w różowym etui, tak samo iphone - cały w różowym. Dla mnie róż jest czernią:) Ogólnie wszyscy się do mnie uśmiechają, są dla mnie bardzo mili, czasem zdarzały się na początku jakieś komentarze ale teraz się chyba przyzwyczaili. Ja i tak na zajęcia chodzę przede wszystkim żeby się uczyć, na spotkania towarzyskie mam czas po zajęciach. W ogóle to mam najlepszą średnią na roku. Co byscie uwazali o takie osobie jaką jestem? Aleksandra

Gość gość
Jola Rutowicz.

Gość gość
Myslę, że większość moich znajomych nie zna Jolii Rutowicz. Studiuję w Skandynawii:)

Gość gość
Myślę, że szukasz jeszcze własnego ja i opierasz się w tej młodzieńczej niepewności siebie na jakichś bzdurach typu kolor telefonu, który przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie, gdy będziesz starsza.