Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćMoNika

reklamacja w leroy.......

Polecane posty

Gość gośćMoNika

Dobry Wieczór, Ok 2 tyg. temu zakupiłam w sklepie Leroy M.kabinie prysznicową, którą okazała się wadliwa. Rozmiar, który był przedstawiony na opakowaniu okazał się fałszywy, ponieważ po złożeniu 'uciekło' gdzieś ok 5cm z przedstawionej wielkości... Do tego kabina jest niestabilna i cienkie.. Po złożeniu reklamacji pracownik/os.do tego upoważniona miała przyjechać i ocenić stan zakupionego produktu. Niestety dostałam tylko wiad. sms, że "Reklamacja została odrzucona"...Ale jak ? Przecież nikt fizycznie nie oglądał wadliwej kabiny..Czy można odrzucić reklamacje bez ocenienia stanu??? Czy może to standardowa procedura w sieci sklepów leroy? Pozdrawiam i czekam na odp. Czy ktoś ma tez taki problem jak ja ???:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie mają prawa odrzucić musisz pojechać i zażądać od kierownika wymiany lub pieniędzy co tam chcesz poczytaj w necie o swoich prawach jak nie znasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dzięki, obawiam się tylko że to ścieciówka i jak bywa w Polsce dostanę odp,że moge się sądzić:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czasami stosują kruczki prawne, które uzależniają działanie gwarancji od zamontowania sprzętu przez profesjonalną firmę. Kiedyś FIAT unieważniał gwarancję na cały samochód, po samodzielnym zainstalowaniu (w oryginalnej instalacji :D) własnego radioodtwarzacza. Jedyne, czego może autorka dochodzić, to reklamacji z powodu niezgodności towaru z umową, czyli opisem towaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×