Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość 88adi

Nic na siłę ... Czyli kilka słów o samotności

Polecane posty

Gość 88adi

Siema Zacznę od tego kim jestem , Adi były kierowca własnego tira obecnie dostawca w pizzeri znajomego. Nie chce się żalić, zawsze byłem twardy, do czasu wypadku w którym uszkodziłem wzrok na jedno oko a dla kierowcy zawodowego równa się to bezrobociem 5 lat działalności prysło jak bańka mydlana... Zostałem sam z kredytem na firmę, mieszkaniem w remoncie niezapłaconymi fakturami... Stałem się obojętny dla bliskich, dziewczyny samego siebie ... 3 lata samotności, strata mieszkania próba odbudowy kontaktów z rodziną ciągle wezwania od komorników ... Wszystko przez debila który wymusił na mnie pierwszeństwo na drodze ... Ale pozbierałem się już jakoś ,zatrudnił mnie kolega z czasów szkolnych w swojej pizzeri i tak zleciały 2 lata, wyszedłem na prostą , pogodziłem się nawet z samotnościa... 5 lat bez kobiety ... I teraz 3 miesiące temu zatrudniła się u nas nowa dziewczyna ,wszyscy zaczeli ja porywać, szczupła studentka cudo a ja szkoda gadać wiecznie przygaszony żyjący przeszłoscią koleś ubrany w ciuchy z lumpexu ... Jej pierwsze dni w pracy to była masa pomyłek myliła stoliki, zamówienia, ale miała coś co mnie w niej urzekło ... zaczeliśmy rozmawiać śmiać się ja sam zaczołem się zmieniac wróciła chec do życia do zabawy ... zaczeło się wspólne wypady na dyskoteki do kina dosłownie wszedzie i wtedy po 2tygodniach oznajmiła mi ze ma chłopaka a mi jakby ktoś siekiere w plecy wbił ... zszedł ze mnie entózjazm i czułem sie jeszcze gozej jak wczesniej ... A teraz najlepsze ten jej chłopak jakby jej nie obchodził caly czas w pracy słodziła mi przytulała sie do mnie reszta ekipy zaczela brac nas za pare... tak mineły 3 miesiace w tym czasie zucił ja chłopak niby moja wina ... i wtedy cos we mnie pekło nie m