Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość FACET_MAN

Czy takie podniecenie jest zdrowe czy nie?

Polecane posty

Gość FACET_MAN

Zajmuję się serwisowaniem aparatury medycznej pewnej firmy w placówkach zdrowia. Nie jestem lekarzem ale np. w szpitalach muszę obowiązkowo nosić biały fartuch, plakietkę, itd. No i w ogóle wyglądam wtedy jak lekarz, hehe. Tydzień temu byłem na oddziale dziecięcym, w gabinecie, i to akurat w czasie gdy doktor badał właśnie jakąś dziewczynkę. Mogła mieć na oko jakieś 12-13 lat. Była rozebrana do połowy i przyznam szczerze, że złapałem się na tym, iż zerkam co chwila w stronę pączkujących piersi. Nie to żebym był pedofilem. Myślę, że kierowała mną raczej ciekawość. Po prostu nigdy wcześniej nie miałem okazji widzieć z bliska tak młodego biustu. Ona natomiast wcale nie przyjmowała moją obecnością. Widocznie w gabinecie w białym kitlu musiałem dla niej wyglądać jak kolejny lekarz. Ale to nie wszystko. Przwdziwy odlot mial dopiero nastąpić! Z tego co doszłyszałem to ona miała kłopoty z wadą wadę postawy i coś kręgosłupem. W pewnym momencie lekarz kazał jej zdjąć także i dół piżamy, bo - jak stwierdził - chce zobaczyć pracę pośladków podczas chodzenia. I ona naprawdę zdjęła. Rozebrała się przy nas całkiem do gołego i tak chodziła nago do ściany i z powrotem!!!! Ja wciąż udawałem, że niby robię coś pochylony nad apatarurą ale ukradkiem wodziłem za nią wzrokiem. Widok małych stożków piersi i całkiem już owłosionego łona podziałał na mnie... OK chwila szczerości - tak, podnieciłem się. Szczerze mówiąc od tamtej pory mija już tydzień, a ja wciąż z przyjemnością wracam myślami do tamtego widoku. Pytanie - czy to normalne???????????? Od razu uprzedzę, że nigdy wcześniej nawet nie rozpatrywałem dziewczyn w tym wieku w kategoriach seksualnych. Nigdy przenigdy! Zresztą nadal nie rozpatruję. Nie jestem zbo