Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wysoka faktura za telefon, co robic, uokik

Polecane posty

Gość gość

Miałam włączone smsy do wszystkich sieci, kilka miesięcy wszystko było ok, aż nagle przyszła faktura wyższa o 200 zł. Zgłosiłam to, dzwoniłam do konsultantów, oni powiedzieli, że w systemie mają dyspozycję z mojego konta o wyłączenie tej usługi i wszystko jest ok. Napisałam, że wcale nie wyłączałam tego pakietu, a oni, że nic nie można z tym zrobić. Normalnie płacę jakieś 70-80 zł, a tu nagle prawie trzy stówy... Chcę to zgłosić do rzecznika praw konsumenta, myślicie, że może coś z tym zrobić? Czuje sie oszukana, przecież oni mogli to sobie sami wyłączyć ze swojego systemu czy coś, albo to był błąd, nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Napisz reklamacje, jeżeli to nic nie pomoże to zgłoś uokik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Napisałam do nich zgłoszenie, ale dali mi do zrozumienia, ze sama to wylaczylam, nie licząc sie z wysokimi kosztami. Rzecznik konsumenta moze pomoc? Czy moze to jest legalne? Ktos miał taka sprawę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×