Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wyrzucona z domu.

Polecane posty

Gość gość

Co mam zrobić? Przygarnął mnie mój kolega i jego współlokator ale nie mogę tak długo siedzieć im w mieszkaniu i tak już dostałam dużą pomoc.

Gość gość
ile masz lat,czy masz dzieci i szanse na pracę? moze byś poszła do UM i złożyła wniosek o lokal socjalny?

Gość gość
Mam 21 lat, nie mam dzieci. Jestem studentką. Nie chcę rezygnować ze studiów. Wykształcenie jest bardzo ważne ale nie dam rady się chyba utrzymać.

Gość gość
idź do pomocy społecznej dadzą ci pomoc doraźną

Gość gość
Dorabiam sobie w wolnych chwilach. Wykonuję zabiegi kosmetyczne ale nie mam salonu czy nie wiadomo ile klientek więc nie mam możliwości zarobienia większej sumy pieniędzy. Kolega zapewnia mnie, że nie przeszkadzam ale wiecie jak to jest. Niezręczne.

Gość gość
za co cie wyrzucili? jak jestes zameldowana to nie mają prawa poza tym jak studiujesz to tez nie mają prawa,bo jesli sie uczysz to maja obowiązek jeszcze Ci pomagać

Gość gość
pozwij ich o alimenty

Gość gośćula
idz dziewczyno do mopsu i powiedz wszystko to co tu napisałaś ,tam dostaniesz profesjonalną pomoc zarówno prawną jak i finansową

Gość gość
Nie było większego powodu. Zawsze miałam z nimi złe relacje, oni po prostu nigdy się nie cieszyli, że mają córkę. Przeszkadzałam im najwidoczniej. Nawet gdybym dostała alimenty i mieszkała tam to atmosfera byłaby taka, że nie dałoby się tam normalnie mieszkać.

Gość gość
Wyrzucona z domu - rozumiem że zaspokajasz panów należycie za mieszkanko? :classic_cool:

Gość gość
Nie uprawiam z nimi seksu.

Gość gość