Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Inwestowanie FOREX

Polecane posty

Gość gość

Pytanie, czy ktos z was inwestuje pieniedze na forexie lub zna kogos kto regularnie w nim zarabia ? Ja gram od ponad roku, miesiecznie mam ok 500 zl zysku. A moze inwestujecie jeszcze w cos innego ? Podzielcie sie wiedza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
up

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ten zysk 500zł to z jakich inwestycji - chodzi mi o rząd wielkości? Ja inwestuje na forexie, ale aż tylu nie wyciagam, bo inwestuję ok 1000zł miesięcznie (takie założyłem limity), a jestem na platformie mforex.pl w walutach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja dopiero przygotowuję się do gry na forexie, tyle się o tym mówi, więc też chcę spóbować, zaczęłam od demo na mforex.pl, idzie mi całkiem ok, ciekawe jak będzie w rzeczywistości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Od dawna gram na forexie. Jako nowicjusz grałem na platformach MM z doradcami. Po czasie stwierdziłem, że chyba sam już mam większe doświadczenie niż nie jeden doradca. Zacząłem więc przygotowania na demo na mforexie.pl w modelu ECN bez doradców. Teraz sam odpowiadam za podjęte decyzje i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zielony pies
Przy regularnym inwestowaniu dość dużych kwot polecam zainwestować w sygnały forex lub szkolenie inwestycyjne. Takie coś oferuje http://www.debarex.pl. Zbiera bardzo pozytywne opinie. Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamb