Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

chyba uzależnilam się od alkoholu

Polecane posty

Gość gość

Studenckie życie spowodowało że dużo piję. Nie potrafię już nie pić na imprezach, pije raz na tydzień ale myśle o tym stęskniona i nie mogę się tego doczekać. Pieniądze przeliczam na to, ile alkoholu moge za to kupić. Wydaje mi się, że po alko jestem fajniejszą osobą, tylko po alko potrafie się wyluzować w towarzystwie. To już uzależnienie? Nie mam skłonności do uzaleznien, papierosów nie palę.

Gość gość
Faktycznie masz problem to ostatni dzwonek żeby wyjść z uzależnienia. Miałam koleżanke z liceum była świetną uczennicą później wpadła w złe towarzystwo zaczeła pić w tej chwili już nie żyje zapiła się na śmierć.

Gość gość
mam to samo co Ty, tylko ja nie studiuję, zaczynało sie od jednego piwa dziennie, teraz są 3 do 5 ..dzisiaj pije wino, na winie pewnie sie nie skonczy :O Z tym, ze ja w ciągu dnia nie mogę sobie pozwolic na picie, dopiero po 18 . Nawet kaca już nie miewam.

Gość gość