Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Dziwne rządania sklepu internetowego co do zwrotu pieniędzy

Polecane posty

Gość gość

Czy to normalne że sklep internetowy wymaga podawania jakichś innych numerów oprócz numeru konta bankowego? Chcą jeszcze swift i jakiś inny numer, już nie pamiętam dokładnie jaki, ale nikt nigdy wcześniej nie wymagał takich danych do zwrotu :o.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Żądania oczywiście, pomyliłam się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LilkaLilka1111
Te numery mają najczęściej zastosowanie przy kontach zagranicznych. Twój bank, jeśli zadzwonisz na infolinię poda Ci te dane telefonicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ten sklep internetowy znajduje się we Francji. Może dlatego chcą te numery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jak się robi przelew z zagranicy, a sklep pewnie robi z Francji, to trzeba mieć te nr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×