Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Fredka_kredka

Czy ktoś tak jak ja NIENAWIDZI wesel ???

Polecane posty

Gość Fredka_kredka

Powiem krótko: mam iść jako osoba towarzysząca z moim narzeczonym na wesele i szlag mnie trafia. Niby kupiłam sukienkę i buty, ale do tego k***a trzeba mieć jeszcze jakąś furę dodatków, jakieś cholerne pończochy czy coś, nie wiem, nie znam się, nie noszę, nie lubię i nawet nie chcę się dowiadywać. Ogólnie jestem typem sportowym, jak mam wbić się w buty na obcasie na cały wieczór to mnie k***ica strzela. Do tego jestem wybitnie nietowarzyska jeśli chodzi o takie imprezy, jak nie znam ludzi to nie wiem nawet, co mialabym tam robić. Pic na pewno nie będę z obcymi ludźmi, bo to nie w moim stylu. Dla mnie to takie targowisko próżności bez sensu, żeby się tylko pokazać i pogapić na innych. Sama planuję mieć skromny ślub w USC i żadnych pokazówek, setki gości itp. Szkoda mi na to kasy i nerwów. Jestem dziwna czy ktoś jeszcze tak ma?

Gość gość
A kto się żeni?

Gość gość
Ja mam dokładnie tak samo jak Ty, też jestem typem ktory lubi sport, ostatnio byłem sam na weselu u kuzynki, jakoś poszło, delikatnie alkoholu wypiłem potańczyłem trochę i o godz 2 się zmyłem. Takich imprez nienawidzę, na studniówce nie byłem

Gość gość
Ja też nienawidzę wesel, nie jesteś sama. Typowe polskie wesele kojarzy mi się z totalnym kiczem. Ta paskudna muzyka disco polo i obrządki na oczepinach. Tańce ze spoconymi i urżniętymi facetami. Nie, nie, to nie dla mnie. Ale oczywiście ilu ludzi tyle poglądów.

Gość gość
Mnie tez wesela mecza. Takie to na sile.

Gość Fredka_kredka