Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

ocena roczna

Polecane posty

Gość gość

Witam, czy nauczyciel ma prawo z oceny proponowanej : 2 wystawic mi na koniec roku ocene niedostateczna, bez poinformowania mnie i mojej mamy zebym miala mozliwosc podciągniecia sie? Czytalam juz rozne posty i kazdy ma inne zdanie na ten temat. Pewba osoba podobno zadzwonila do ministerstwa i odpowiedziano, ze nauczyciel dziala niezgodnie z prawem wystwiajac uczniowi ocene niedostateczna bez poinformowania prawnych opiekunow jak i samego ucznia

Gość gość
To jest niemożliwe .jestem nauczycielem. Zadziwia mnie jednak ta Twoja sprawa.Przecież to niemożliwe.

Gość gość
Dokladnie co zadziwia? W tamtym semestrze mialam ocene dostateczna na semestr, ake pojawil sie konflikt z nauczycielem, od tamtej pory mmie nie znosi . Po prostu ciekawi mnie czy ma prawo bez poinformowania mnie i mojej mamy wystawic mi ta ocene ndst

Gość gość
Nie ma prawa.Jest to dla mnie tak dziwne, że myślę, że ktoś tu kłamie.

Gość gość
Czyli skoro nie zostalam poinformowana to nie musze sie martwic, ze nauczyciel wystawi mi ndst na koniec roku? Moja mama ma wgląd do moich ocen, nie bylo mowy nigdy o zadnym zagrozeniu.

Gość gość
Nie ma prawa. A jeśli 1 semestr masz zaliczony na 3, to już w ogóle nauczyciel BARDZO dużo ryzykuje. To pisałam ja - nauczycielka, która też musiała z bólem serca wystawić ocenę niedostateczną nie ubłagawszy wcześniej ucznia, żeby chociaż cokolwiek przygotował na 2.

Gość gość
To jak to się stało, że masz zagrożenie teraz? Przecież nie wystawia się ocen tak w ostatniej chwili.

Gość gość
Napisz pismo do dyrektora i kuratorium, i zrób sobie kopię. Czy posiedzenie już było?

Gość gość
No włanie dobrze zauważyła koleżanka po fachu.Teraz to nawet dochodzi do ścigania ucznia, żeby z łaski swojej zechciał się poprawić.

Gość gość