Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość TomekPiotr

Czas pracy

Polecane posty

Gość TomekPiotr

Ma ktoś firmę z was? Prowadzicie dla pracowników jakiś system w kompie z czasem pracy? Czy wystarczy zwykła lista do podpisów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u nas sa karty do odbijania ale nie wiem na jaki program to wchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość BBetka
Musi być ewidencja czasu pracy. Zwykła papierowa kartka chyba nie wystarczy to już chyba nie te czasy :) Teraz trzeba zainwestować w jakiś program komputerowy ale nie znam się na tym aż tak dobrze. Możesz poczytać tutaj http://www.kancelaria-szip.pl/strefa-wiedzy/206,ewidencja-czasu-pracy.html Z tego co wiem to za brak ewidencji są dość wysokie kary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja też uważam, że czasy papieru mijają. Coraz częściej firmy korzystają z takich urządzeń, jakie ma Biosys na przykład, na bieżąco rejestrują działania pracownika. A papierowe listy to się zawsze hurtem pod koniec miesiąca wypełnia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miśka812
W mojej firmie już dawno odeszło się od papierowych list obecności. Obecnie korzystamy z systemu Biosys, który jest sporym ułatwieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach