Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Prosze o rade. Co zrobilabys na moim miejscu , wynajem mieszkania

Polecane posty

Gość gość

wynajelam mieszkanie, kaucja ogromna jak dla mnie(jestem studentka) 1500zł.wplacilam juz 900, zapytalam wlasciciela czy reszte moge doplacic za miesiąc (umawialismy sie w tym ale nie mam pieniedzy)powiedzial,ze nie . Ze jemu sa potrzebne pieniadze bla bla... nie wiem co robic, czy doplacic 100zł w ramach oplaty za ten miesiac i szukac na g**** czegos tanszego czy zaplacic mu ? zostaloby mi wowczas 150zł , jak ja sobie poradze, przeciez jedzenie to koszt minimum 500zł...

Gość gość
Skoro wiedziałaś, że nie masz wystarczająco kasy, to po się umawiałaś z właścicielem, przecież kaucja była zapewne z góry okreslona. Pożycz od kogoś pieniądze, za miesiąc oddasz.

Gość gość
chwilóweczka koleżanko albo żebraj po znajomych

Jak dopłacisz 100 to nadal będzie tylko 1000, a nie 1500, więc nie bardzo rozumiem takie rozwiązanie. Nie masz kogoś, kto by Ci te parę stówek pożyczył? A w ogóle czy Ty już tam mieszkasz, czy co, bo normalnie to się kaucję płaci przy podpisywaniu umowy zanim się wprowadzi. Inna sprawa, że nie powinnaś się umawiać z gościem na tak wysoką kaucję, jeśli nie byłaś pewna, czy będzie Cię na to stać.

Gość gość
Miesieczny wynajem to 1000zł,dalam 900 kaucji wiec chcialabym doplacic mu 100 w ramach oplaty za miesiac i wyprowadzic sie do konca sierpnia, w tym miesiacu dostalam tyle kasy,ze wystarczy mi na styk,kaucja sie pograze

Gość gość
studentka a taka głupia.... :( pewnie pedagogiki... :p

Gość gość
czemu glupia?