Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gathaspar

Chciałem być z kuzynką... (długa opowieść)

Polecane posty

Witam serdecznie, długo się zbierałem, żeby opisać moją historię, ale w końcu muszę się gdzieś wyżalić. Na wstępie chcę zaznaczyć, że oczekuję sensownych i dojrzałych odpowiedzi. Jest to dalsza kuzynka, więc nie byłoby problemów z prawem świeckim i kościelnym. Życzę miłej lektury :) Najpierw moją opowieść zacznę od mojego opisu. Jestem 17 letnim uczniem liceum z miasta na północy śląska. Z natury jestem spokojny i nie wdaję się w żadne spory, choć moimi przywarami są nieśmiałość czy introwertyzm. Posiadam jedynie kilku dobrych kolegów, niestety większość mieszka daleko poza miastem i widuję ich w tygodniu, gdy są w internacie. Reszta to typy osób lubiących popić i wpakować się w kłopoty. Ci drudzy od zawsze nabijali się ze mnie i z moich wad, co nie pomagało mi zbytnio w samodoskonaleniu się. W końcu nauczyłem się ignorować otoczenie do pewnego stopnia i żyłem na tym świecie :) Miałem trochę prób z dziewczynami, ale żadnej nie nazwałbym związkiem. Jakieś tam doświadczenie wyniosłem. A teraz przejdę do treści właściwej, jeśli jeszcze nie posnęliście na klawiaturach :P Jak już pisałem, mieszkam na północy śląska. W mieście tym żyje także babcia owej kuzynki z którą mamy wspólnego pradziadka. Sama kuzynka mieszka pod Warszawą i w młodości często bywała u swojej babci i u mnie. Pamiętam, że świetnie się bawiłem z nią i jej starszą siostrą. Po rozpoczęciu nauki w gimnazjum nie przyjeżdżała już tak często, jak kiedyś. Zobaczyłem ją po długiej przerwie, gdy byliśmy wieku 14 lat (2 gim). Zostałem wtedy zaproszony na osiemnastkę starszej kuzynki. Bardzo się zdziwiłem widząc moją krewną, gdyż od zawsze była brzydulą, a zastałem ładną, uśmiechniętą dziewczynę. Podaliśmy sobie wszyscy ręce i przez resztę wieczoru siedzieli