Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Spor allegro pomocy

Polecane posty

Gość gość

Zamowilam wozek za granice. Wszystko ladnie pieknie, ale przyslali mi uszkodzony. Postanowilam zlozyc reklamacje. Uslyszalam,ze ...mam wyslac go na swoj koszt, oni naprawia i odebrac (bo nie odesla) na swoj koszt. Oczywiscie naprawia to,co zepsute,zwrot produktu nie wchodzi w gre. Na moje uwagi,uslaszam,ze " nie pytala pani o sposob reklamacji". Wobec ich logiki mam teraz zaplacic za podroz, spedzic wiele godzin w aucie, odebrac produkt,ktory mozliwie nawet nie naprawia,bo juz zaczela cos powoli sciemniac o "zuzyciu wozka",ktory mial nota bene KILKA DNI! a problem zglosilam natychmiast,po pierwszym spacerze. Uszkodzony byl stelaz, przekrzywiony. Niestety, wystawilam im pozytywa po zmontowaniu wozka w domu ,a nie po spacerze.....czy moge to zmienic? Jestem zdruzgotana. Dzisiaj zglosilam spor w allegro. Czy ktos moze przyblizyc mi mechanizm dzialania sporu? czy komukolwiek pomogl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×