Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chwilowo muszę mieszkać z mama i strasznie mnie to wkurza

Polecane posty

Gość gość

Bo studia dopiero od października... No i ona: przekłada moje rzeczy i uklada choc ja prosilam zeby tego nie robila, robi obiady i obraża sie jak sobie zrobie cos innego bo ja np nie jadam wielu rzeczy co ona, wtraca sie do moich spraw, traktuje jak dziecko choc mam 22 lata np jak gdzies mam byc na godzine to mnie pogania żebym wyszła wcześniej itd :O a ja jej mowie zeby nie robiła mojego prania ,żeby mi nic nie przekladała itd tylko to do niej zupełnie nie trafia :O a czasem sie na mnie obraza, ze jestem niewdzieczna itd.. No bez przesady studiuję, pracuje, a ona mnie ciagle traktuje jak mala dziewczynke

dla MAMUSI zawsze bedziesz dzieckiem:))bedziesz miala wlasne dzieci to moze zrozumiesz:)))

Gość gość
Ja swoje dzieci bede jednak wychowywala na bardziej samodzielne, bo ona jak byłam mała wszystko robiła za mnie, niczego nie nie nauczyla, potem musialam uczyc sie sama sprzatania i samodzielnosci i mam o to do niej żal, a nie dosc ,że wtedy taka była to nadal probuje mnie traktowac jak dziecko :O Np jej mówię: mamo nie rob za mnie prania, ja sobie sama bede robic, to oczywiście zrobi, albo : mamo nie pakuj mi jedzenia na studia bo polowy tego nie zjem, a potem odkrywam w walizce ukrytych kilka sloików :O Masakra, fajnie ze sie moze troszczy, ale bez przesady zeby w tym wieku ona mi cos prała ,albo ukladała itd tym bardziej ,z epotem nie moge niczego znaleźć

Gość gość
daj sie mamie nacieszyc:) duzo juz nie zostalo

Gość gość
Jesteś jedynaczką?

Gość gość
Tak ale nie jestem już dziewicą

Gość gość
Mówi się, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu...

Gość gość
Nadgorliwość w przypadku mojej matki to faszyzm

Gość gość
Zatęsknisz jeszcze za maminą troską, zobaczysz.

Gość gość