Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość smutnaa

teściowa nie chce mi pomóc

Polecane posty

Gość gość smutnaa

Pierwszy raz jestem tutaj i chciałam wylać wiadro pomyj na teściową :\ mieszkam z narzeczonym na górze u teściów, rodzice są na dole. Teściu ma swoją firmę transportową a teściowa sklep spożywczy. Czasy trudne, a mnie z półrocznym dzieckiem trudno jest cokolwiek znaleźć, tak dorywczo bo studiuje :\ no i poprosiłam aby mnie u siebie zatrudniła, to lampucera odmówiła twierdząc że nie mam doświadczenia i nie będę miała z kim dziecka zostawić. W sumie mogłaby się zająć szkrabem a ja bym ją zastąpiła co za problem. Powiedziała że jestem bezczelna, wkurzyłam się ipowiedziałam że lepiej sobie ze sklepem poradzę bo mam studia a ona po zwykłej zawodówce :\ to jeszcze poleciała na skargę do teścia i narzeczonego :\ i kazał mi ją przeprosić, a niech spada żmija :\

Gość gość
Popieram komentarz goscia z 18:42

Gość gość
Już ci pomogła biorąc taką debilę pod swój dach

Gość gość
Ale tempa dzida z ciebie

Gość gość
Trzeba było tumanie nie rozkładać nóg tylko skonczyćte swoje z****** studia pewnie b.ambitny kierunek ha ha ha ,wynając mieszkanie i znależc pracę. Sądzę ze topik jest prowokacją ale w realu i takie debilki się zdarzają co to nazywają chłopaka matkę teściow,.Ja gdyby mnie cos takiego spotkało wypadłabyś z góry na ryj.

Gość gość
Tak, jasne prowo :( musiałam ją przeprosić, wielka pani bez wykształcenia :( ja studiuje ekonomię, więc będę miała dobry zawód a nie po zawodówce jak patologia. Nawet nie chciała ani razu z marcelkiem zostać, bo oh ah do teatru i do kina jadą :( i sami mamy sobie radzić albo opiekunkę wynająć, to jakiś obłęd:(

Gość gość
U nas w Tesco szukają kogoś po ekonomii - tylko musisz umieć zliczyć do 10.

Gość gość smutnaa