Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość PannaMłoda2018

Ślub i Wesele 2018

Polecane posty

Gość gość
My na ten moment mamy juz wszystko dopięte na ostatni guzik. Wesele mamy w sierpniu i zaproszenia juz rozdane. Wesele będziemy mieć w zamku ujazdowskim w restauracji instalacje art bistro. jest tam naprawdę pięknie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mirra_Bp
Skoro wesele lada moment w sierpniu to nie ma sie co dziwic, ze wszystko juz na tip top. My mamy jeszcze troche czasu, bo postawilismy na grudzien - termin 28 doklanie w domu weselnym pokusa w kobyłce pod wawą. Siostra robila u nich w sierpniu w ubieglym roku wesele na 130 osob. U nas bedzie podobnie bo na 140. Wiekszosc rzeczy wlasciwie juz tez mamy dopiete, bo wszystko wlasciwie gwarantują oni ;p i dekoracja i kwiaty na stoly, menu a tort dostalismy w prezencie z racji liczby gości ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My mieliśmy 90 osób na ślubie... Ślub w rodzinnych stronach na Śląsku w Hotelu Biały Dom w Czerwionce. Bardzo pięknie było :) I tyle świeżych kwiatów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość papilotkaa
Ja blisko 2 miesiące po ślubie jestem. Mieliśmy niewiele ponad 100 osób na ślubie. Wesele super się udało. Wszyscy mówią że się świetnie bawili, podobnie jak i ja z mężem mimo tego całego stresu. Wesele zorganizowaliśmy w hotelu Iskra w Mierzęcicach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tez juz jestem po :D wesele dosc duze bo na 200 osob prawie.. Ale udalo sie - dzieki http://pariselpalace.pl/ bo to wlasnie tam organizowalismy przyjecie. Gosciom chyba tez sie podobalo bo impreza trwala do 7 rano i nie dalo sie skonczyc a ja juz padalam ze zmeczenia :D Ale naprawde bajkowo wyszlo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćmajolka021
A czy korzystalyscie z kursow pierwszego tanca? Podobno jest to coraz modniejsze i zwyczajnie przydatne. W koncu nie kazdy jest mistrzem parkietu, a jednak taki uklad rozpoczynajacy wesele stanowi pamiatke do konca zycia. My swoj kurs zaczelismy dwa miesiace przed weselem- w myslenickiej szkole Pierwszy taniec. Zajecia milo wspominamy, duzo nauki, ale tez relaksu :) dla takiego efektu zdecydowanie warto zapisac sie na takie treningi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja w lipcu brałam ślub :) i tak, przed weselem chodziłam na kurs tańca, aby się nie zbłaźnić podczas pierwszego tańca ;) też jestem z okolic Myślenic i chodziłam własnie do szkoły Pierwszy Taniec na Jordana. No i powiem szczerze, że to dzięki nim tak fajnie to wszystko wyszło i goście nam potem gratulowali tańca:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w kwietniu organizowalismy wesele na niecale 200 osob, szukalam sali ktora nas pomiesci i zeby nie bylo scisku i udalo sie w http://sarah-kuklice.com mimo tak duzej ilosci osob wszyscy bawili sie swietnie, atmosfera cudowna, wesolo i milo, zabawa do bialego rana, do tego mozliwosc wynajecia pokoju dla gosci 50 zl ze sniadaniem, a dla nowozencow darmowy, polecam serdecznie wszystkim szukajacym sali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Danusia

My robimy w tym roku 🙂 mamy zarezerwowaną już od roku salę Pod zielonym dębem w Bohuminie na maj 🙂 cudnie będzie! Kontakt z menadżerem jest świetny, wszystko da się dogadać, ma ogromną wiedzę i wprawę w tego typu imprezach. Do tego pokoje hotelowe dostępne kilka kroków od sali bankietowej mają wysoki standard a ich cena jest bardzo przystępna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas dopiero rezerwowanie było, a co się za salą najeździliśmy to nasze 🙂  ale nie żałuje bo w Bielsku nam się udało piękną salę znaleźć - Wróblówka. Bardzo klimatyczne miejsce a obsługa i właściciele świetne wrażenie na nas zrobili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×