Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

jestem na macierzynskim i chce otworzyc wlasna firme..

Polecane posty

Gość gość

Chciałam otworzyc własną firmę tak,aby jak najwięcej pracować w domu. Myślałam nad ubraniami lub artykułami dla niemowląt. W związku z tym mam wiele pytan. Wiem, ze zaraz pojawia się obelgi w moja stronę, ze nid mam pojecia o niczym ale jakoś trzeba zaczac. Po 1. Jak zakłada się wlasna firmę? 2.ile pieniędzy trzeba w nią włożyć? 3. Skąd brać towar? Z hurtowni czy z innych źródeł? Proszę również, o wszystkie rady które noga mi się przydać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tylko tak..na początek sprzedaż przez internet, bo nie mam kilknastu tysięcy na start. jestem młodą mamą z dzieckiem i potrzebuje pieniędzy, a nie mogę wrócić do pracy. nie mam pieniędzy do zainwestowania dużo, więc myślałam nad takim rozwiązaniem. Tylko, że naszły mnie wątpliwości. Czy ktoś będzie chciał kupować artykuły i ubrania dziecięce przez internet?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uleczka131a
Znam dziewczyny które prowadzą sprzedaż przez internet i dobrze im idzie. Zobaczcie sobie taką propozycję http://izch.pl/ Import z Azji, ceny atrakcyjne, a że maja sklepy dla detalistów, można zamawiać małe partie towaru. A ciuszki dziecięce są śliczne - widziałam. Najważniejsze za towar płaci się w złotówkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marysia8383
Warto próbować własnych sił na rynku, nie jest łatwo, ale zawsze jest nadzieja, że się uda. Na pewno do własnej firmy przyda Ci się drukarka, dobra i oszczędna, proponuję z systemem ITS Epson. Teraz są one na promocji i dłuższą gwarancją. Wystarczy po zakupie zarejestrować się na stronie: http://www.epson.pl/gwarancjanadrukarki i otrzymasz az trzy lata gwarancji a nie rok za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ancia233
A teraz do drukarek Epson można otrzymać subskrypcje MS Office Personal 365 na rok za darmo . Wystarczy kupić model z listy: http://www.epson.pl/msoffice , gdzie wybór jest spory. Każdy znajdzie dla siebie coś fajnego w dobrej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marysia8383
Ale promocja Epson ITS na gwarancję 3 letnią i zapas tuszu na dwa lata jest przedłużony aż do 31,03,2017 roku a więc możesz otrzymać aż 3 dodatki do zakupu wraz z tą subskrypcją. Tylko model trzeba kupić odpowiedni, aby brał udział w dwóch tych promocjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja kupowałam drukarkę w http://www.grafixbis.com.pl/ i tam mi dali odpowiednie oprogramowanie do niej. To chyba jest w ogóle obowiązek takiej firmy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przede wszystkim będziesz musiała zainwestować w reklamę - ulotki, wizytówki, jakieś foldery. Od czegoś trzeba zacząć :) Ja swoje ulotki drukowałam w http://www.maxal.pl/ i bardzo ładnie wyszły. Przede wszystkim są bardzo interesujące i intrygujące, no i mają ładne kolory :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Fajny pomysł z tym sklepem. Możesz zamówić pudełka kaszerowane od www.masterpak.pl z nazwą Twojego sklepu, wtedy klienci będą dostawać zamówienie w fajnej formie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×