Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Misiaczek 20

Szukam Pani

Polecane posty

Gość Misiaczek 20

Cześć nazywam się i Michał mam prawie 20 lat jestem wysoki, normalna budowa ciała oraz silny. Głównym moim atutem jest chęć rozmowy o wszystkim i o niczym czyli wygląda to tak że raczej zawsze ja podczymuje rozmowę. Jestem technikiem Elektronikiem co świadczy o tym że wiedzę posiadam i to całkiem nie małą. Mieszkam okolice Krakowa z możliwością dojazdu do woj śląskiego i małopolskiego. Nie mam dziewczyny dlatego jestem dyspozycyjny 24/h. Jeśli są Panie sponsorki które chcą się spotkać to czekam na odpowiedź. Rozumiem że było już dużo takich wpisów napewno ale to ogłoszenie daje pewność 100% wiarygodności dlatego niech piszą zdecydowane Panie. Możecie komentować jakie teraz to nastały czasy ale co poradzę robię to głównie dla przyjemność swojej i kobiety w 90%. Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim. Mój email allegroeposas@gmail.com oraz zdjęcia prześle po napisaniu do mnie. Jeśli źle umieściłem temat to proszę mnie poprawić a szybko to zmienię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość