Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

I co teraz?

Polecane posty

Gość gość

Dziewczyny opowiem Wam moja historię... Prawdopodobnie jestem w ciąży (jutro idę zrobić test beta) mam faceta o 20 lat starszego ode mnie. Tak tak wiem, to bardzo duża różnica wieku. Dziwnie reaguje na to, że spóźnia mi się @. Czasami się śmieje a czasami jest zdenerwowany i krzyczy. Ja sama też nie planowałam tego, że mogę być teraz w ciąży, studiuję 2 kierunki i jestem na jego utrzymaniu. Wiem, że tu nie chodzi o to, że nie mamy pieniędzy bo z tym akurat nie mamy problemu... I własnie nie wiem dlaczego on tak reaguje? Wcześniej spotykał się z kobietami, które miały dzieci i opiekował się jak swoimi... Któraś z Was może też tak miała ze swoimi facetami?

Gość gość
Masz babo placek

Gość gość
Dziadek ma wahania nastroju na starość ;) Moja znajoma ma 30 lat starszego. Też jest dziwny.

Gość gość
pewien niemiecki piosenkarz ozenil sie z panna 28 lat a on tylko 66 :)

Gość gość
I co teraz? Zacznij łykać kwas foliowy, zdrowo się odżywiaj, nie pij alkoholu, nie pal papierosów, zacznij czytać książki o ciąży, rozmawiaj ze swoim partnerem. Gratulacje:)

Gość gość
Dziękuję! Kwas biorę już od jakiegoś czasu, ze względu na osłabienie. Jedyne czego się boje to najbliższych dni i reakcji na tą wieść.

Gość gość
Zwiazalas sie z facetem, ktory obraca laskami jak mu sie podoba. Toba tez sie pobawi i rzuci.

Gość gość
Nie bój się, na pewno wszystko się ułoży :) Najważniejsze żebym Ty się cieszyła i dbała o siebie :) A reakcja najblizszych? Czasem trudno ją przewidzieć, ale będzie dobrze.

Gość gość
Pewnie nie chce mieć własnych dzieci.

Gość gość
"Śmieje się", "jest zdenerwowany i krzyczy"? Opisujesz człowieka czy szympansa? Poza tą ekspresją, ten osobnik chyba coś mówi w waszym wspólnym języku? Jeśli tak, to go spytaj.

Gość gość