Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Agatura

staż

Polecane posty

Witam, Jestem na stażu,przyuczenie miałam 3 tygodnie.Po tym czasie objęłam samodzielne stanowisku w sekretariacie.Ok.Później się dowiedziałam od życzliwych pracowników,że przejęłam obowiązki menagera placówki.,który poszedł na chorobowe.Czy to jest normalne,że osoba na stażu tak od razu ma zająć się organizacją innych ludzi...?Rozumiem,że prowadzenie dokumentacji i jakaś współpraca z pracownikami,ale ja mam kierować innymi ludźmi?Oprócz tego mam jeszcze umieć rejestrować.... Wszystko rozumiem,żebym miała dłuższy czas na to wszystko.Kogoś(opiekuna),który sprawdzi to co robię,ale nie.Mam sobie sama radzić,a jak czegoś nie wiem,to z wielkim ...jak to ,ja tego nie wiem.Muszę to wiedzieć.... Proszę pomóżcie mi,czy to jest normalne.Nigdy nie byłam na stażu i nie mam pojęcia jak powinno to wyglądać.

Gość gość
Niestety, ale taki jest urok stażu. Gdy ja poszłam na staż do kwiaciarni od pierwszego dnia chcieli żebym wszystko umiała choć wiedzieli, że wcześniej nie miałam styczności z kwiatami. Niestety musisz zacisnąć zęby i dać sobie radę do końca stażu.

Oprócz tego wszystkiego jestem już drugi tydzień na l4 na dziecko.Córka miała anginę a teraz ma zapalenie płuc.Lekarz mówił,że jeszcze tydzień będę musiała siedzieć z dzieckiem w domu.Zastanawiam się czy ten staż ma sens i zrezygnować z niego. Jakie dokumenty musiałabym przygotować,co napisać?Wystarczy tylko złożyć w UP pismo czy muszę iść do kierownika placówki?

Gość gość
Juz chcesz się wywinąć bo boisz sie pracy. Nie raz w zyciu będziesz rzucona na głęboką wodę. No chyba ze cale życie będziesz w domu siedzieć

Nie boję się pracy.Nie mam 20 ani 25 lat.Tylko,że na takim stanowisku się nie choruje-tak słyszałam Jak wrócę,to mnie te hieny zjedzą.