Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Brak słów, moja matka zrobiła cyrk.

Polecane posty

Gość gość

Moja droga rodzicielka powiedziała mi dzisiaj, że chyba coś przed nią ukrywam, bo gdy weszła do pokoju zamknęłam swojego netbooka, na uwagę zasługuje fakt, że to był zupełny przypadek. Wypytała czy z kimś piszę, co robię tyle czasu przy komputerze, a na końcu zrobiła mi awanturę, w której zarzuciła mi, że może diluję, albo jestem dziwką. Normalnie zatkało mnie, co też się uraja w jej głowie. Od kąd pamiętam zawsze wymyślała niestworzone teorie spiskowe, ale tym razem osiągnęła apogeum nonsensu. Mam 20 lat, od zawsze byłam kujonem i odludkiem. Nie mam zbyt wielu przyjaciół, w ogóle nie chodzę na żadne imprezy, jestem klasycznym no-lifem, nigdy nie było ze mną najmniejszych problemów wychowawczych. Studiuję 300 km od rodzinnego domu, nie pracuję, żyję dosyć oszczędnie, zawsze na koniec miesiąca zostaje mi trochę pieniędzy, ale matka regularnie kontroluje moje wydatki i stan konta, więc nie wiem skąd takie absurdalne zarzuty. Może bym je po prostu zignorowała, gdyby nie fakt, że wzięła je całkowicie poważnie. Powiedziała nawet o tym ojcu, który zażądał pokazania mu mojej korespondencji, facebooka i historii przeglądarki, ale ludzie kochani, czy ja nie mam prawa do prywatności? Po prostu ręce opadają.

Gość gość
no to jej powiedz ze dorabiasz doopa bo z tych groszy jakie ci daja na studia nie da rady wyzyc bedzie miala prawdziwy problem a nie urojony

Gość gość
Haha. Chyba by mnie wydziedziczyła, gdybym tak powiedziała.

Gość gość
moze wtedy przestalabys byc nolifem i zaczelabys zyc naprawde

Gość gość