Gość gość Napisano Luty 12, 2016 Witam Czy moze ktos zna się na sprawach gwarancyjno-reklamacyjnych i pomoze? Jakis czas temu kupilam mojej mamie telefon,niestety po jakims czasie zaczely sie z nim dziac dziwne rzeczy, początkowo myslalam,ze to problem z kartą sim i ja wymienilisy na nową,jednak problem trwa nadal. Telefon byl na gwarancji,wiec wyslalam go do serwisu opisujac problem. Odeslano mi go z informacją,że zaktualizowano oprogramowanie. Niestety ten problem,ktory byl wczesniej jest nadal,czyli nic to nie dalo. Co ciekawsze,gdy przekladam karte z innej sieci do tego telefonu to wszystko jest ok i te problemy nie wystepuja. Wiec juz zupelnie zglupialam,czy to problem z kartą ( ale czy to mozliwe,zeby nowa karta i nawet po wymianie to samo sie dzieje),czy to problem z telefon. Jednak,zmierzajac do sedna. Chcialabym odzyskac za ten telefon pieniadze,nie chce juz napraw,wymian na nowy. Co powinnam zrobic? Skorzystalam z gwarancji producenta,jesli dobrze rozumiem,ale skoro chce odzyskac pieniadze,to powinnam teraz napisac jakies pismo do sprzedawcy? W ogole sie na tym nie znam,prosze o pomoc,bo upsulo mi to juz nerwow i mamie tez,a jest to telefon dla seniora,ktory mial byc taki prosty w obsludze,a tylko klopoty z tym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach