Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość _tomek123

Grała taką niedostępną?

Polecane posty

Gość _tomek123

Cześć. Mam 34 lata i jestem po dwóch nieudanych związkach. Jeden taki typowo z młodości, drugi poważniejszy, lecz również zakończył się rozstaniem. Na jednym ze spotkań służbowych w pewnym wydawnictwie spotkałem pewną kobietę. Nigdy wcześniej w miłość od pierwszego wejrzenia nie wierzyłem, a wręcz uważałem, że to złudne i śmieszne jak ktoś w to wierzy. Spotykając ją zmieniłem zdanie. Piękna, dojrzała, o kobiecych kształtach, w podobnym wieku do mnie. Byłem pewien, że ma męża, dzieci. Okazało się, że nie ma. Z zawodu jest nauczycielką, studiuję psychologię. Zaczęliśmy rozmawiać, spotkać się, lecz od początku wyczuwałem pewną granicę, dystans, początkowe rozmowy były dosyć ograniczone, nie chciała się otworzyć, zaufać. Cały czas sprawiała wrażenie kobiety niedostępnej dla mężczyzn. Z każdym spotkaniem ja pożądałem jej coraz bardziej, stawała mi się coraz bliższa i tak po miesięcznej znajomości byliśmy dosyć blisko. Aż tak blisko, że wydawało mi się iż seks to tylko kwestia krótkiego czasu. Cholernie chciałem mieć ją dla siebie, blisko. Jednak ona dalej nasze wieczorne spotkania zakańczała zwykłym pożegnaniem. Wiem, że mi w tamtym momencie już ufała, sama mówiła, że jestem jej bliższy i wczoraj można powiedzieć, że siłą zaciągnałem ją do łóżka. Początkowo jak zwykle była blokada, potem się otworzyła, po wszystkim tak mocno się we mnie wtuliła i strasznie dziwnie się poczułem. Jakby się czegoś bała, a zarazem nie. Ciężko mi to opisać. Wiem, że nie miała nigdy złych doświadczeń seksualnych. Nie wiem dlaczego tak się zachowuje, pomóżcie proszę!

Gość maczu piczu
Prosisz nasz o spekulowanie? Bo skad my mamy niby to wiedziec? :D

Gość gość
Nie ufa Ci w pełni , boi się zranienia jest dużo opcji

Gość gość