Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Zrozumiałam, że chę być kurą domową

Polecane posty

Gość gość

mieszkać w domu poza miastem, miec 2-3 dzieci, sadzić kwiatki i pielić grządki z warzywami w ogródku. Pochodzę ze wsi i chyba tu jest właśnie moje miejsce. A ja teraz mieszkam prawie w centrum warszawy na szarym blokowisku w 45 m klicie wziętej rok temu na kredyt na 30 lat i pracuję od 3 lat na dobrym stanowisku w korporacji z pensją 5 tys. Smieszne jest to wszystko, tak po prostu w jednej chwili coś we mnie pękło i całe to dążenie do niezależności, ciągłego doskonalenia, rozwoju zawodowego, ambicji przestało mieć dla mnie znaczenie. Nie jestem wypalona pracą, bo naprawdę ją lubię, pracuję ze swietnymi ludzmi, nie czuję się nią jakos szczególnie obciążona psychicznie. Po prostu poczułam jakis bezsens swojego życia, że jest ono sztuczne, nadmuchane, że nie jestem tu sobą. Oszalałam, czy mam chwilowy kryzys i mi przejdzie? Dodam, że jestem w wieku, w którym wielu ludzi pewnie dopiero wkracza powoli w dorosłość i samodzielność, a ja juz jestem na etapie wypalenia życiowego. Mam 26 lat, nawet jeszcze nieskończone. Mam na koncie dobre studia, na 3 roku zaczełam pracować w zawodzie i jakoś tak gładko przyszedł mi rozwój zawodowy i kasa. Zaryzykować i rzucić wszystko w cholerę?

Gość gość
nie. posiedzisz 3 lata na wsi i bedziesz miala ochote podciac sobie zyly motyką. wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.

Gość gość
Popracuj do 40 i się wynies na wieś. Na wsi nie znajdziesz pracy za taka kase

Gość gość
inflacja i coraz wyższe podatki obniżają siłę nabywczą pieniądza te 5 tysiaków za 5 lat będzie warte połowy tego co teraz

Gość gość autorkaaa