Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mam 24 lata i mieszkam z rodzicami czy to wstyd???

Polecane posty

Gość gość

Pracuję od kilku lat i stać by mnie było aby mieszkać samemu. Nie studiuję. Mieszkam z rodzicami. Oprócz tego razem z nimi co roku jeżdżę na wakacje. Ostatnio rozmawiałem z koleżanką która mi sie podoba i ona się dziwiła. Czy to wstyd tak mieszkać jak ja??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie, zwłaszcza jeżeli im pomagasz, dokładasz sie do mieszkania itd. Żaden wstyd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja też z rodzicami ale opłacam połowę rachunków i żywię się sam i sam gotuje sam sprzątam i piorę (ostatnio nawet musiałem kupić pralkę bo stara wyzionęła ducha). Tylko przez to że mieszkam z tymi menelami wstydzę się poderwać dziewczynę....Powiedzcie czy przegrałem życie :D?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie. Jesli pracujesz, dokladasz sie do domowego budzetu, sprzatasz, pomagasz na co dzien i przy ciezkich pracach, to wszystko jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak, nie wyobrażam sobie być w związku z facetem, który w wieku 24 lat mieszka z rodzicami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie wyobrażam się być z blacharą jak wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie blacharą, ale ambitną, samodzielną kobietą. Mieszkanie w tym wieku z rodzicami to wstyd, nie ważne czy jesteś facetem czy kobietą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość