Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Marnuję czasu na głupoty poddałam się już całkiem

Polecane posty

Gość gość

Pomóżcie :(. Uważam, że jestem za głupia i i tak nie będę potrafiła się rozwijać. A to nieprawda, mam dobrą pamięć, umiem kojarzyć, myślę, że mam potencjał, zresztą jak byłam dzieckiem to ciągle to słyszałam, miałam wiele talentów, których rozwijanie porzuciłam. A kim jestem teraz? Weekendy zbyt często przed komputerem, czasem impreza, o wiele mniej czytam (wolę czytać blogi, o relacjach międzyludzkich, artykuły psychologiczne, choć co do psychologii ostatnio jestem mocno krytyczna, i lubię demaskować niektóre jej błędy, historię tańca)- za to dość często chodzę do filharmonii i opery. No i studiuję (tylko to moje studiowanie jest byle jakie), a czasami pracuję. Jak żyć, będąc takim człowiekiem, w dodatku ze skrajną prokrastynacją (nadmiar wolnego czasu chyba temu sprzyja...) i kiepską samodyscypliną (nieudolnie próbuję ją rozwijać, ale szczerze, nie mam już tej energii co kiedyś, kiedyś coś mnie popychało do przodu, dziś nic...) Co ja mam ze sobą zrobić? W moim przypadku 'weź się do roboty' to za mało. Najpierw trzeba mieć chęci. Zbliża się sesja, a ja zamiast się uczyć siedzę, słuchając Rossiniego i próbując tańczyć. Albo wisząc na tym forum :). Ale sesja to i tak problem cząstkowy, liczy się całokształt

Gość gość
Masz znajomych chłopaka?

Gość gość
Znajomych już praktycznie nie (dziwna jestem przy ludziach, i nie umiem budować więzi choć się staram, a i nie wszyscy wokół mnie byli fair, więc zerwałam niektóre znajomości), te imprezy są tylko dlatego, że czasem wyciągnę koleżankę ze studiów. Chłopaka także nie mam.

Gość gość
Klasyczny tekst "za dużo myślisz". A ty za mało :P