Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Powróżę chętnym osobom zapraszam

Polecane posty

Gość gość

powróżę by poćwiczyć swoje możliwości, jestem początkująca wiec prosze o wyrozumiałość bardzo chętnie dowiem się czy to co pisze się sprawdza ;) proszę o imię, date urodzenia i pytanie

Gość gość
ja chcę ;)P

Gość gość
Agnieszka 08.07.1994 Co w życiu osiągnę

Gość gość
odpowiadam na bardziej konkretne pytania, nie na aż tak rozległe

Gość gość
edyta 21.08.1993 Czy uda mi się zdobyć mężczyznę o którym myślę?

Gość gość
iwona 27/03/65 Kiedy poznam wartościowego, dobrego faceta, z którym stworzę związek?

Gość gość
Anna ur. 08-04-1975 - Czy będę miała w najbliższym czasie jakieś problemy zdrowotne ??? Czy mój mężczyzna z którym jestem kocha mnie szczerze????

Gość gość
20.07.82 Jarek MOje życie to porażka. Jak potoczą się moje losy w tym roku i przyszłym

Gość gość
edyta 21.08.1993 Czy uda mi się zdobyć mężczyznę o którym myślę? x niestety nie widze bliższej relacji między wami, więc musze odpowiedzieć że nie

Gość gość
Iza 13.08.1968 Jak się ułoży może zycie osobiste, jakieś uczucie, związek? Dziękuje z góry

Gość gość
Agnieszka 08.07.94 kiedy i cz w ogole zajde w ciążę?

Gość gość
Liliana 28.09.1980 Czy będę miała drugie dziecko? chłopczyk czy dziewczynka? czy wrócę kiedyś do pracy?

Gość gość
iwona 27/03/65 Kiedy poznam wartościowego, dobrego faceta, z którym stworzę związek? x nie widzę w najbliższym czasie żadnego mężczyzny obok ciebie, poznasz bliskiego przyjaciela ale będziesz musiała jeszcze troche na niego poczekać, na pewno ten mężczyzna będzie nieznacznie starszy od ciebie

Gość gość
Martyna 31.12.1992 Kiedy urodze pierwsze dziecko ? Czy będę miała problemy z zajściem w ciążę ?

Gość gość