Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ggosiaa

Skąd zamówić lunch do firmy w Warszawie?

Polecane posty

Gość ggosiaa

Jestem dosyć nowa w Warszawie i chciałam się dowiedzieć gdzie można zamówić lunch z dowozem do miejsca pracy. Czy są jakieś specjalne zniżki wtedy? Czy są firmy/restauracje, które się akurat w tym specjalizują? Czy jest taka, w której są rabaty za bycie stałym klientem (wiecie, coś na zasadzie punktów w programie lojalnościowym)? Jeśli ktokolwiek ma namiar, albo miejsce godne polecenia - śmiało. Rozważę każdą opcję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jest taka aplikacja lunchmapa ale nie korzystalem jeszcze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość naturalrose
No Lunchmapa jest spoko, można coś tam znaleźć. Natomiast odnośnie ekstra zniżek do lunchu to wiem z autopsji gdzie na pewno jest, bo sama zamawiam. Nie wiem jakie potrawy lubisz, bo nie napisałaś, ale ja dosyć często zamawiam sobie sushi z Sushiberry. Raz - dlatego, że jest dosyć blisko mnie, dwa - dlatego, że mają mega dobre jedzenie, trzy - dlatego, że mają zniżki na lunche dla firm właśnie. Więc jak zamawiamy w kilka osób w biurze to wychodzi za całe zamówienia jakieś 25% mniej, także się opłaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WeronikaOptyk
Polecam zamówić lunch na dowóz z Domu Kresowego!Na prawdę warto!Mega smacznie jedzonko w super cenie!Zamówiłyśmy w poniedziałek z koleżankami do pracy po raz pierwszy i na pewno nie po raz ostatni bo bardzo nam posmakowało!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja do pracy to zamawiam z lokalu blisko mnie. Co z tego, że gdzieś podają super lancze jak mi przyjdzie 2 godziny czekać zanim przywiozą?

Udostępnij ten post


Link to postu