Gość gość Napisano Czerwiec 23, 2016 Ktoś korzystał może albo spotkał się z tego typu gwarancją ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość paa_oraz_malzonek Napisano Czerwiec 25, 2016 Pierwszy kontakt męża z infolinią dla klientów był 31 maja. Mąż wysłał smsa z mailem do przesłania warunków. Niestety brak odpowiedzi. Telefonów 2 czerwca i 6 czerwca niestety nikt nie odbierał. Kolega nam sprawdził w internecie, że to firma 3 osobowa o kapitale 51 000 założona 2 miesiące temu. Stwierdziliśmy, że to nie ma sensu i daliśmy sobie spokój. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 27, 2016 my mamy od m-ca jakos Gethelp i pierwsza "awaria" ogarnięta! w komisie przy kupnie auta nam to zaproponowali. tydzień po kupnie pojechaliśmy do teściow do Gdanska i w połowe drogi auto staneło! gdyby nie ta gwarancja to pewnie byśmy skarżyli ten komis! pomoc dotarla po telefonie, aplikacja z geolokalizacją wiec trafili bez problemów no i w 4 godz naprawili auto na miejscu ja sobie chwalę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 27, 2016 Ewidentna autoreklama. Tekst napisany przez tych samych autorów, którzy pisali teksty na stronie tej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Czerwiec 29, 2016 Uważam że to fajne rozwiązanie. Zawsze to mniejsze ryzyko przy zakupie samochodu. Mój mąż pracuje za granicą więc dla mnie to super sprawa. W razie czego masz do kogo zadzwonić po pomoc :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tirowa Napisano Czerwiec 30, 2016 paa_oraz_malzonek 2016.06.25 już pisali jak odbierają telefony. Mąż jeździ na tirze 15 lat i mówi, że radio cb pewniejsze niż taki wymysł, a jak kobiecy głos poprosi o pomoc, to zawsze pomogą. A jaka oszczędność na mandatach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Lipiec 8, 2016 Ja mam choć ..jeszcze nie miałam na sczęście okazji korzystać z ich pomocy . wg mnie zawsze warto się zaezpieczyc jak mozna Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 1, 2016 Tak, tak. Naprawiają nawet skrzynie biegów na drodze o 3 w nocy. Tu czytajcie: http://forum.pomorska.pl/auto-z-komisu-lub-delaera-na-gwarancji-co-polecicie-t150296/?p=2515245 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 1, 2016 Ale jaja. Piszącym posty na zamówienie puściły wodze fantazji, czy nigdy nie naprawiali skrzyni biegów? Ale nie ma co się śmiać, poważny przypał marketingowy z tym postem. Spalił cały wątek. A miało być tak pięknie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 1, 2016 Temat wręcz niesamowity. Klientowi ktoś pomógł na drodze i uruchomił mu samochód a jakiś jeb... hejter to wyśmiewa! Fajnie, że ktoś kupił ubezpieczenie, które zadziałało jak powinno i tak trzymać :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 1, 2016 Naprawy skrzyń biegów o 3 rano na trasach? Są różne przypadki cudów, ale po przeczytaniu tego nie da się powagi utrzymać na wodzy. BUCHHAHAHAHAHA, ALE NIEWYRÓBAAAA Wszyscy serwisanci ryczeli ze śmiechu, zamiast pracować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 5, 2016 Mój mąż jest kierowca cieżarówki , czasem jade z nim w trase i nie raz korzystalismy z mobilnej pomocy drogowej, my akurat na terenie Niemiec i nie z tego gethelp -ale takie rzeczy DA SIE ZROBIC na trasie po co sie ktoś odzywa i krytykuje jak zielonego pojecia nie ma ???? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość zawodowy_kierowca Napisano Sierpień 8, 2016 TIRA TWÓJ MĄŻ PROWADZIŁ JAK MIAŁ MAX 5 LAT, A PO ZROBIENIU OSTATNIEJ KUPKI WYSIADŁ I TO BYŁ KONIEC JEGO KARIERY. W Niemczech po kilku minutach postoju autem przy tasie robi się zielono-niebiesko-czerwono. A potem do wyboru: Abschleppdienst nach nächste Werkstatt (holowanie do serwisu), albo przymusowo i drogo Straff zahlen + Abschleppdienst -> Polizeiparken (mandat + holowanie na parking policyjny). Paliwo mogą zatankować na trasie też, ale do pełna. Jak kierowca będzie uprzejmy, a niemiecka policja w dobrym humorze to można sobie samemu co najwyżej kapcia zrobić. Specjaliści od marketingu po raz kolejny spalili wpis na forum niewiedzą i brakiem doświadczenia. No ja rozumiem, że telewizja wam wmawia, że pomarańcze się zrywa w polskich sadach i różne inne niedorzeczności, ale ta bajka to przegięcie z bajerą. Przy niemieckiej trasie to żeście nawet nie stali żadnym autem, nie mówiąc już o dużym mobilu. Ci co stali dłużej niż 15 minut, wiedzieli, że za to wysoki mandat jest. Ordnung muss sein. Auf Wiedersehen. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 31, 2016 Ja wykupiłam cos takiego, zawsze to dodatkowe bezpieczeństwo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Sierpień 31, 2016 Widać ja jako kobieta więcej wiem o jeżdżeniu tirem po Europie niż Pan "zawodowy kierowca" , nie będę wchodzić w dyskusje z kimś kto pojęcia nie ma a próbuje ze mnie zrobic nie wiem kogo... niedouczoną specjalistke od marketingu - hahaha no nie udało się niestety trafić. Bardzo mi przykro ...Za to zastanawiam się kim Pan jest skoro tak nie podoba się panu GetHelp i kazdego kto cos dobrego o nich napisał tu pan krytykuje, konkurencja jakaś ? Bo tak to wygląda - nieładnie Niestety widac "nieładne" podkopywanie , ktoś inteligentny na tą Pana krytyke raczej się nie nabierze a przy okazji - niech Pan szanownie doczyta np. o mobilnej pomocy drogowej H.....r jeżdżacej po Europie - mąż z niej nie raz korzystał własnie na terenie Niemiec - i skrzynie biegow też naprawili I tyle ode mnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość neutralny Napisano Wrzesień 7, 2016 co do gwarancji jestem neutralny chodzi mi tylko o wpis Pana (zawodowy kierowca) poco piszesz takie brednie o max 15 min i niebiesko itp itd ,sam na wsłanej skórze to przechodziłem stałem zestawem ponad 3 godz na 156 km a2 w niemczech, czekając na holownik z polski który jechał i dojechać nie mógł i wrescie jak sam zadzwoniłem po Adaca to dopiero przyjechali , więc pytam się k..... grzecznie po co takie głupoty pisać , podejżewam ż e nasłuchałeś się kolego opowieści wuja sama i teraz udajesz wielkiego znawce Pozdrawiam wszystkich pa pa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość neutralny Napisano Wrzesień 7, 2016 a i jeszcze bo zapomiałem dodać że nie zapłaciłem mandatu i za holowanie (karta Adac) jak to twierdzi nasz bloger :-) :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość CzyTelNik12 Napisano Wrzesień 7, 2016 Ja tu czytam, że ta firma Help próbuje na siłę robić dobre wrażenia. Ludzie się chyba pokapowali, bo to rzadko gdzie jest. Pewnie wszędzie, tylko nie tam, gdzie ludziska. Ani żadnych reklam tego nigdzie, ani nic. Prawie krzak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Wrzesień 19, 2016 Witam ja tagrze niedawno kupiłam auto z komisu po paru dniach zauważyłam wyciek na silniku, zgłosiłam wskazali mi miejsce gdzie mam podstawie auto, jeszcze tego samego dnia je odebrałam i nie ma żadnych wycieków co trzeba było zostało wymienione a ja nie ponioslam żadnych kosztow☺ więc nie bazekam i nie żałuję że kupiłam auto z komisu są nie z giełdy samochodowej lub z jakiegoś zwykłego ogłoszenia typu olx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość marekp1971 Napisano Listopad 23, 2016 Jako Klient Get Help i komisu Mario z Gniezna muszę przyznać że ta gwarancja zapłaciła za naprawę mojego samochodu. Jestem na tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aneczka 1988 Napisano Styczeń 10, 2017 inteligentna gwarancja,haha...kupilam samochod z komisu i nie bylo mowy o jakims limicie cen za naprawy.samochod sie zepsul,nagle okazalo sie ze jest jakis smieszny limit ,dodam ze byl wysokosci ktora wystarcza za koszt uslug a gdzie czesci...do tego kilkanascie telefonow wykonannych aby zglosic awarie i nie mila obsluga.na stronie pisza ze mozesz oddac samochod do wyznaczonego przez siebie mechanika,jednak okazuje sie inaczej...mechanik okazal sie wielka porazka,nie mily,do tego zle zdiagnozowal problem.ciezko dojsc do porozumienia z wymieniona firma.jestem bardzo rozczarowana,dodam ze sprawa jest w toku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Robert z GetHelp Napisano Marzec 1, 2017 Pani Aneczko. Proszę o kontakt w sprawie Pani gwarancji. Proszę podać jej numer to bardzo chętnie zajmę się sprawą. W ramach Gwarancji GetHelp.pl można dokonać naprawy w dowolnie wybranym warsztacie w Polsce jednak po wcześniejszej akceptacji kosztów naprawy. Limity napraw w ramach pakietów sa uzależnione od wybranego pakietu gwarancji i sięgają 15 ooo pln, dlatego nie uważamy, żeby były "śmieszne". Proszę o kontakt pod numer: 736300707. Chętnie pomogę wyjaśnić całą sprawę. Pozdrawiam. Robert Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 26, 2017 Dobra opcja dla komisow sprzedających złom,auto ma jeździć a nie się psuc,sprzedający propomujacy takie ubezpieczenie pewnie jest świadomy ze z autem jest coś nie tak i umywa ręce, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Robert GetHelp Napisano Kwiecień 30, 2017 do gość ... ... Jest dokładnie na odwrót! Firma sprzedająca auta używane współpracując z GetHelp.pl musi sprzedawać samochody określonej - wysokiej - jakości. Nasza działalność nie polega na "remontowaniu złomów", tylko na pomocy nabywcy pojazdu, nawet wtedy gdy wystąpi poważna awaria wymagająca naprawy za kilka tysięcy złotych. To rozwiązanie bezpieczne dla Klienta oraz potwierdza to, że komis oferuje auta wysokiej jakości, które niestety również czasem ulegają awariom ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aneczka 1108 Napisano Kwiecień 30, 2017 No niestety juz minął okres gwarancyjny jedyne czego żałuje na ta chwile ze rozmowa nie była nagrywana .pani z która toczyła sie rozmowa stwierdziła ze naprawa jest do sumy 500zl w takim razie podjechałam na komis z którego kupiłam samochód i zadzwoniliśmy ponownie juz była wzmianka Ze do 1000zl.a opcja naprawy na gwarancji zaznaczona była na sumę 5.000 o ile dobrze pamietam !i nie było mowy ze mogę wybrac mechanika ,został mi narzucony najbliższy z okolicy który okazał sie bardzo nie miły i potraktował jak psa.niestety nie doszliśmy do porozumienia bo szacunkowy koszt naprawy przekroczyłby rzekoma sume!przykro ze zostaliśmy oszukani i tak potraktowani. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Robert GetHelp Napisano Maj 4, 2017 Pani Aneczko ... Proszę o kontakt w tej sprawie. Zajmę się nią osobiście. Jeśli woli Pani rozmawiać na forum proszę o podanie numeru gwarancji, bo cała opisana przez Panią sytuacja jest wręcz nieprawdopodobna. GetHelp.pl nie traktuje tak swoich Klientów, warunki gwarancji są udostępniane w chwili zakupu, a każdy Klient ma możliwość dokonania naprawy w wybranym przez siebie warsztacie. Pozdrawiam. Robert Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nanib Napisano Sierpień 2, 2017 Nie chcę opisywać swojego przypadku bo zajęłoby to zbyt dużo miejsca i nie każdemu chciałoby się to czytać. Napiszę krótko: JAK NAJDALEJ OD GETHELP I INNYCH TEGO RODZAJU FIRM. LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABIERAĆ !!! A tak na marginesie! "Pani Aneczko" - co to za zwrot w stosunku do klienta ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Robert GetHelp Napisano Wrzesień 21, 2017 Dlaczego Pani Aneczko? Bo tak przedstawił się "niby Klient" który jest hejterem działającym na zlecenie konkurencji GetHelp.pl A Pani "Aneczka"? Niestety nie podała numeru gwarancji bo nie jest Klientem GetHelp.pl ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Robert GetHelp Napisano Wrzesień 21, 2017 nanib czy kolejny hejter z konkurencji? Najłatwiej kogoś opluć albo obrzucić błotem. Fakty są takie, że GetHelp.pl jest największą firmą gwarancji na samochody używane. Sieć ponad 1000 współpracujących komisów, 1500 warsztatów, 600 holowników, 500 aut zastępczych dla Klientów i ponad 1000 naprawionych samochodów w pierwszym roku działania. To prawdziwe oblicze GetHelp.pl :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 4, 2017 Zgadzam się z Aneczką. Strata sił i środków wybór warsztatu to żart. Mam naprawiać samochód ponad 100 km od domu i dodatkowo za dopłatą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach