Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xxAnnaXX

Wydaję więcej na ten związek ?

Polecane posty

Gość xxAnnaXX

Hej, jestem studentką tak jak mój partner, tylko, że on mieszka w większym mieście i wynajmuje własne mieszkanie, ja mieszkam z rodzicami jakoś 70km od tego miasta. Zwykle to ja do niego jeżdżę , wiadomo wolny dom, duże miasto to więcej do roboty. Problem w tym, że nie pracuję, a nasze spotkania kosztują mnie dosyć sporo, bilety ( 20zł) + trzeba coś zjeść bo on nic nie gotuje jak przyjeżdżam to jakieś 50zł na jedno spotkanie, a zwykle zostaję na noc. A jak już mamy coś ugotować to idziemy do marketu i rzeczy, które on kupuje typu cukier, mleko itp... to pyta - czy dzielimy się kwotą do zapłaty? Zwykle rzucałam się z tekstem "płace za Siebie", "bierzmy na pół", czasem on coś postawi, ale to raz na chiński rok, a potem ja rewanżuję się za tą dobroć 3x bardziej. Kocham go, ale czuję się wykorzystywana, on żyje jak Pan, co chwile jak mnie nie ma zamawia jedzenie, a jak przyjeżdżam to wydaję majątek bo bym umarła z glodu. Jak on przyjeżdza do mnie to oczywistym est dla mnie, że za to, że wydał hajs, to ja staram się jakoś mu to wynagordzić, stawiam jedzenie itp. Nie wiem co mam robić, irytuje mnie ta sytuacja, on chce się czesto spotykac, a ja nie umiem tyle hajsu ciągnąć od rodziców. Czuję się wykorzystywana...

Gość gość
Współczuje ci, nie wyobrażam sobie żeby dziewczyna do mnie przyjeżdżała i jeszcze musiała płacić za jedzenie... albo wszystko pół na pół albo ona martwi się o bilety a ja o żarcie chociaż jeżeli dwie strony kosztują cie ponad 40 zł to i tak bym się dorzucał bo to majątek. Kogoś ty sobie wybrał.

Gość gość
dlatego kobietom nie oplacaja sie zwiazki

Gość gość
No ale ty u niego często mieszkasz, a za prąd, wodę, wywóz śmieci itd płaci on.