Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Zakochany w Przyjaciółce

Polecane posty

Gość gość

Witam Wszystkich! Wiem że na kafeterii jest mnóstwo takich tematów ale żądnego podobnego do mojego nie znalazłem. Najlepiej jak zacznę od samego początku. Mam 19 lat i jestem w ostatniej klasie technikum (maturzysta) od samej pierwszej klasy przyjaźnię się z pewną dziewczyną, może nie tak do końca od pierwszej na początku wiadomo, zakupowaliśmy a potem zaprzyjaźniliśmy. Mamy razem swoją paczkę przyjaciół i razem się zawsze trzymamy imprezujemy itp. Nie wiem jak to się stało ale na początku tego roku poczułem coś więcej do niej niż tylko sympatię, sam nie wiem jak to się stało, nigdy bym nie pomyślał ze się zakocham w przyjaciółce i to w dodatku z klasy no ale cóż życie płata rożne figle. Ale to jeszcze nie koniec jak już wcześniej wspomniałem jesteśmy paczką przyjaciół. Mój przyjaciel od przedszkola można powiedzieć że najlepszy zawsze się razem trzymamy też coś do niej miał ale to tak z 1,5 roku temu zanim jeszcze ja nie wpadłem po uszy ;) No i jej o tym powiedział. Niby coś tam kręcili trochę ale nie wyszło i ostatecznie usłyszał od niej "zostańmy kolegami". Ale Ich wcześniejsza relacja była całkiem inna niż moja z nią (dla jasności cały czas chodzi o tą samą dziewczynę). My jesteśmy ze sobą naprawdę blisko i jest tak że niby czasami daje wyraźne sygnały że coś do mnie ma a czasami jest wręcz przeciwnie zimna i oschła. Oczywiście jest obecnie sama, niby z kimś tam pisze ale to chyba nic poważnego. Najgorsze jest to że przez to że ją kocham, bo naprawdę ja kocham. Od stycznia do tej pory biłem się z myślami czy to tylko głupie zauroczenie które z czasem mi przyjdzie czy coś więcej. No ale teraz już mogę śmiało powiedzieć to co czuje i że mi cholernie na niej zależy a najgorsze jest to że przez to mam blokadę uczuciową w stosunku do innych dziewczyn. Próbowałem z wieloma i