Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

pomoc przyjacielowi

Polecane posty

Gość gość

Witam serdecznie, Dziękuję wszystkim, którzy będą chcieli przeczytać ten wpis i udzielać rad. To nie jest fake... zapewniam. Mam problem z osobą, którą na dobrą sprawę poznałem kilka dni temu, ale chciałbym mu pomóc. Od początku. Jestem homoseksualistą, poznałem wspaniałęgo faceta, jest bardzo dobro duszny, pomaga wszystkim wokół. Jednakże,niestety, daje się wykorzystywać. Ma 33 lata, pracuje w sieci sklepów,zarazbia niewiele nawet nie 2 tys na miesiąc, a musi płacić alimenty na córkę, która nie wiadomo czy jest jego córką... postępowanie w sądzie się toczy, on nie zrobił badań DNA, są drogie, chciałbym mu pomóc finansowo chociaz sam jestem studentem i nie zarabiam za wiele gdyż udzielam korepetycje. On mieszka w małym mieszkaniu w biednej dzielnicy... ma jedynie dostęp do wody, nie ma jeszcze prądu, odkłada pieniądze na remont ale 60% z jego doochodów idzie na te alimenty :(Mówił mi , że zdarzało mu się , że nie jadł przez miesiąc. Pochodzi z wielodzietnej rodziny, niestety rodzeństwo, które jest znacznie bardziej zamożne nie pomaga mu, a co gorsza potrafią go wykorzystać, a on im pomaga, bo to jest jego rodzina... na domiar złego on jest chory, ma dyskopatie, jeżeli wypadnie mu dysk wyląduje na wózku i mówił mi, że wtedy się zabije ;(, a on mimo to nadal chce oddać nerke swojemu kuzynowi, który może ją potrzebować... ponadto on pije chyba jest uzależniony , nie pije tylko wtedy gdy chodzi do pracy (Tak mi mówił) żeby dorobić pilnuje dzieci sąsiadki, ale dostaje bardzo małe pieniądze, prawie nic, ona też go wykorzystuje. NAprawde nie wiem jak mu pomóc, bardzo bym prosił o jakieś rady co mam robić, prosze tylko żebyście nie pisali obraźliwych komentarzy z powodu homoseksualizmu, naprawdę chce mu pomóc ibyć z nim ale nie wiem do kogo mam zwrócić się o pomoc.