Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

brak dziadków

Polecane posty

Gość gość

Mój synek ma 3 lata i idzie do przedszkola. Martwi mnie fakt,że nie ma dziadków i babć bo nasi rodzice nie żyją. Jak rozwiązać problem z dniem babci i dziadka w przedszkolu? Dziecku będzie przykro że nie ma komu dać laurki i powiedzieć wierszyka Jak to rozwiązać? Niech wypowiedzą się mamy w podobnej sytuacji.

Gość gość
masz dwa wyjścia, pójść samej w ten dzień albo zatrzymać dziecko w domu. Nie ty jedna jesteś w takiej syt.

Gość gość
Moj syn ma 12 lat i ma wszystkich dziadków

Gość gość
Moj syn ma 12 lat i ma wszystkich dziadków x i co .... co to wnosi to tematu? ale za to ma głupią matkę.

Gość gość
Mozesz rowniez "adoptowac" dziadkow. Moja corka tak zrobila...

Gość gość
Jestem nauczycielem i wiele razy organizowałam dzień dziadków, więc się wypowiem. Wielu dziadków nawet jeżeli żyje jest daleko albo zwyczajnie nie może przyjechać. Często przyjeżdżają rodzice albo ktoś z rodziny dziecka. Grunt żeby nie było same kiedy inne dzieci biegną do dziadków. Może masz kogoś kto mógłby zastąpić babcię/dziadka? Np. siostra babci czy starsza zaprzyjaźniona sąsiadka? Jeżeli nie to po prostu któreś z Was będzie musiało przyjść. Odradzam zabieranie dziecka, do takiego dnia próby są tygodniami, mnóstwo ćwiczeń, nauka piosenek... nie da się zabrać na cały ten czas a dziecko przygotowane chce wystąpić i być podziwiane. Ponadto będą szykowane upominki itp. i też synek będzie w tym uczestniczył. Uroczystość najpewniej będzie organizowana do 3 klasy SP, więc od razu w tym roku przemyśl strategię i przygotuj synka. Smutne to, że rodzice nie żyją, ja obserwuję codziennie dziadków i pradziadków, którzy wędrują z dziećmi do szkoły i z powrotem... obserwuję też wartę dziadków przed przedszkolem ;-) Każdy ma inną sytuację i musi się w niej odnaleźć. J