Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Dziewczyny jestescie dobrymi kierowcami? pewnie czujecie sie w samochodzie??

Polecane posty

Gość gość

długo macie prawo jazdy?

Gość gość
Ponad rok, czuje się za kierownicą pewnie . Preferuje jednak jazdę samochodami terenowymi, nie wiem czemu, czuje się pewniej ; P

Gość gość
Ja mam ponad 3 lata i uwazam, ze jestem bardzo dobrym kierowca

Gość gość
Ja jezdze 3 lata i boje sie wciaz jezdzic boje sie duzych predkosci, trudnych miejsc boje sie rond z kilkoma pasami ruchu, zawsze wole nadrobić drogi i takowe rondo ominąc jakbym miala jechac gdzies daleko lub do duzego miasta to wolalabym pociagiem;/ nigdy nie bede dobrym kierowca, nie mam tego we krwi

Gość gość
Wiesz prawda jest taka, ze nie kazdy to czuje, ale ja to mam we krwi po ojcu chyba, jezdze szybciej i agredywniej niz moj maz, ktory ma dlugo prawko , wciskam sie , nie lubie jak ktos jedzue 60 na h bo sie denerwuje , ale to jakim jest sie kierowca to nie ma nic wspolnego czy kobieta czy facet

Gość gość
gość dziś to ja ten kiepski kierowca wyzej co ciekawe moj ojciec był kierowca zawodowym, jego ojciec równiez ja tego w genach nie mam

Gość gość
"jezdze szybciej i agredywniej niz moj maz, ktory ma dlugo prawko , wciskam sie , nie lubie jak ktos jedzue 60 na h bo sie denerwuje " Może i czujesz sie pewnie za kółkiem, ale z tego o piszesz to stanowisz zagrożenie. Bo nawet jak Ty nic nie zrobisz ktoś może zareagować na Twój agresywny manewr.

Gość gość
Staram się jeździć ostrożnie czuję się pewnie za kółkiem myślę że jestem dobrym kierowcą ale nie mam 100 proc.zaufania za kółkiem do siebie i do innych bo trzeBa mieć zawsze ograniczone zaufanie.

Gość gość