Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gościówa1000

Mam ogromne problemy z matematyką a w maju matura... POMOCY!

Polecane posty

Gość gościówa1000

Jestem w technikum. W maju czeka mnie matura i najbardziej martwi mnie matematyka, czyli przedmiot który mógłby dla mnie zniknąć z powierzchni ziemi. Już w 6 klasie podstawówki zaczęły się u mnie problemy z jej nauką przez co mam ogromne, podstawowe braki. Ślęczę nad książkami, ale ciężko cokolwiek wchodzi mi do głowy. Wcześniej rodzice płacili grubą kasę korepetytorom(było ich aż 5!!), którzy niestety niezbyt przykładali się do dobrego przekazu informacji. Po 3 latach powiedziałam DOŚĆ i skończyłam z nimi. Teraz niestety mam złą opinię o wszystkich korepetytorach(wiem, że nie powinnam). Uprzedzam, że chce zdać maturę, ale nie pójdę na studia. Czy na samych zamkniętych pytaniach udałoby się zdać?

Rzuc szkole i po problemie, ja tak zrobilem, wszyscy wokolo matura, a ja nawet na probne nie poszedlem, potem krotko po probnych szkole rzucilem, bo wolalem sobie spac do poludnia i miec wszystko w dvpie, zreszta do dzisaij tak robie, i 1,5 roku pozniej po rzuceniu szkoly wyjechalem do anglii i siedze tutaj do tej pory ;). Polecam miec wyj3bane a szkole olac, bo jest do niczego nie potrzebna.

matemaks.pl na maturze co roku są prawie takie same pytania oglądając filmiki tego gościa można z matematycznego g****a wyjść na 50% bo po czasie uczysz sie na pamiec zadan, a gosc tlumaczy jak dla debila a do matury masz tyle czasu że spokojnie ogarniesz

Gość farulka2001
Mam ten sam problem w tym roku aaaaaaa niebawem matura a mi sie wydaje ze ja z matematyki nic nie potrafie !!! Co mam zrobic jakies korepetycje czy co odwiedzam strony takie jak http://aztekium.pl/ gdzie za darmo mozna sie uczyc matmy ale mi brak motywacji pomozcie mi jakos :(((

Gość zabaskumaj