Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Perunov_vojnik

To nieprawda że boimy się inteligentnych kobiet

Polecane posty

Gość Perunov_vojnik

Ja np.bardzo sobie cenię inteligentne kobiety/dziewczyny,ale niestety w dzisiejszych czasach jest ich coraz mniej. Dlatego ogólnie rzecz biorąc,wolę starsze od siebie osobniki płci przeciwnej,gdyż moje rówieśniczki mają pustkę w głowie,do tego bardzo często puszczają się ze starymi dziadami za kasę ,ew .robią to z zagranicznymi studentami(tzw.erazmusy,i to nie jest tak,że sypiają z Włochami,Hiszpanami,tylko wybierają przybyszy z afryki północnej i turcji). Sam jestem studentem więc wiem swoje. Dlatego chce mi się wymiotować,kiedy słyszę,że faceci nie chcą inteligentnych.Chcemy inteligentnych kobiet,ale oprócz inteligencji kobieta powinna być miła ,sympatyczna i szanować siebie.Pozdrawiam.

Gość gość
Ja mam starsza kobiete, ale niektore osoby mowia, ze ona jest dla mnie za stara albo wmawiaja jej ze ja jestem niedojrzaly Ogolnie sola w oku jest ludziom ten zwiazek

Gość gość
Co ma wspólnego to, że ŻADNA rówieśniczka was nie chce :P, z inteligencją kobiet ? ? ? x Ja traktuję kobietę, jako równorzędnego partnera, więc oczekuję od niej inteligencji :). Moja obecna Pani ma 3 fakultety i robi właśnie czwarty. Oczywiście pracuje i sama na siebie zarabia. x Trzeba tylko pamiętać, że inteligentne i wykształcone kobiety, czują się dobrze, w towarzystwie podobnych sobie mężczyzn. Z tego jasno wynika, że stali bywalcy Kafe nie mają u nich żadnych szans :P.

Gość Perunov_vojnik
Znam 3 języki obce,studiuję prawo,coś jeszcze?

Gość gość