Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Doctor Evil

jestem perkusista muzykiem a nigdzie nie gram

Polecane posty

Nikt nie chce ze mna grac :/. W polsce w wieku 11 lat gralem w pierwszym zespole nagrywalismy w studio gralem z innymi kaliskimi zespolami, pamietam mase ludzi co grali w zespolach ja mialem wtedy z 12 lat a wszyscy inni po 16 minimum a tera jestem wiecznie osadzany :/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
grasz na k****ach,smieciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laseczki tez za mna swirowaly pamietam jak nie wiedzialem co to walic konia a do mnie cycate licealistki sie przystawialy ehhh :/. Bo gram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A pisałeś, że taki dobry z Ciebie perkusista i jak się zachwycali jak bębniłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W wieku 12 lat juz moglem miec przyszlosc to ja musialem byc chory psychicznie jeebac zycie i ciebie pasozycie z gory kvrwo i mendo obsrana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A chvj mi z tego ze ktos sie zachwyca moja gra jak tak czy siak nigdzie nie gram. Ile mozna kvrwa sluchac ze jest sie dobrym?? Ja to nie wiem ci anglicy to jakis niski poziom reprezentuha bo wcale dobrze nie gram a zawsze sie ktos spuszcza 😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prędzej bym uwierzył, że twój ojciec był perkusistą i raz pomylił werbel z twoją głową. Efekty widoczne do dzisiaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach