Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

szukam dziewczyny

Polecane posty

Gość gość

witam poszukuje dziewczyny w wieku 17-25 lat do stałego związku jestem młodym miłym chłopakiem w wieku 20 lat. Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym w 2017 r będę zaczynał nową prace jako kierowca w międzynarodówce tak że z kasą nie będzie żle poszukuje dziewczyny tylko z okolic rawicz/gostyń wlkp. chętne prosze o kontakt sms 607184397

Gość gość
Chcesz ją kupić, czy tylko reklamujesz usługi warsztatowe :P ?

Gość gość
Taki mlody i juz desperat ??!

Gość gość
Widocznie skutecznie odstrasza wszystkie dziewczyny w realnym życiu :P.

Gość gość
Nie jestem z uwagi na młody wiek Autora zainteresowana, ale nie naskakujcie na niego! Dziś nie jest tak łatwo poznać kogoś miłego i wartościowego. Panie Autorze- życzę powodzenia i pozdrawiam.

Gość gość
Już widzę znalezienie w necie miłej i wartościowej SAMOTNEJ kobiety :P

Gość gość
gość dziś Już widzę znalezienie w necie miłej i wartościowej SAMOTNEJ kobiety jezyk.gif xxx Cuda czasem się zdarzają- OTO JESTEM :):):)

Gość gość
gość dziś To tylko Twoja, subiektywna opinia :P. x Jak ktoś jest interesujący i wartościowy, to nie musi szukać znajomości przez internet. x Masz po prostu jakieś "wady ukryte" :P. x A tak poważnie, to miłego popołudnia Ci życzę :).

Gość gość
Odpowiedzi kafeterianek to już na pamięć znam :D

Gość gość
gość dziś - to nie moja subiektywna opinia a opinia wieku osób ( w tym faceta, z którym własnie z jego winy się rozstaję). X Czasem ktoś pracuje w zamkniętym środowisku zawodowym i w dzisiejszych czasach NIE MA INNEJ RADY jak "wirtualny facet". X Moją wadą "ukrytą" jest to, ze przyciągam niewłaściwych facetów. X Ja Tobie też a nawet udanego przyszłego tygodnia, bo święta za pasem :):):)

Gość gość